1 پست بدون دنبال کننده
www.sanat.ir/cafehesabdar

کافه حسابدار

مرجع تخصصی پاسخ به سوالات حسابداری

  • ارسال در مقالات فنی و تخصصی کافه حسابدار

    تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی


    برای تشکیل پرونده و اخد کد اقتصادی با مراجعه به اداره دارایی و با تحویل مدارک مورد نیاز اقدام به تشکیل پرونده می شود با توجه به اینکه در شهر تهران اداره دارایی به نواحی پنج گانه مرکز شمال غرب شرق و جنوب تقسیم می گردد مودی باید با توجه به آدرس شرکت و اینکه در کدام یک از نواحی پنج گانه قرار می گیرد به اداره دارایی مراجعه نماید .

    مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مالیاتی و گرفتن کد اقتصادی عبارتند از :

    ۱.اصل و کپی کلیه مدارک شرکت ( اساسنامه ، اظهارنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه ، روزنامه رسمی ، مهر شرکت )
    ۲.اصل و کپی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی ( در صورت وجود تغییرات)
    ۳.اصل و کپی مدارک شناسایی اعضای شرکت
    ۴.تکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت
    ۵.گواهی امضای صاحبان امضای مجاز اشخاص حقوقی در دفتر خانه اسناد رسمی
    ۶.فیش آب و برق و تلفن و گاز دفتر شرکت

    بیشتر
    https://cafehesabdar.ir/دانشن