پردیس صنعت با کادری مجرب جهت ارائه خدمات در محل مشتری و مشاوره و آموزش ، نصب، راه اندازی ،رینگ کردن خط تولید و چیدمان انواع کمپرسور هوا
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس بگیرید
فروش بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک
جهت اطلاع از نحوه خرید بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک و قیمت بلبرینگ، بوشینگ و تسمه لیفتراک با ما تماس بگیرید.
لیفتراک وسیله ای است که به خوبی برای این طراحی شده است تا این قابلیت را داشته باشد تا بار را بلند کرده و حرکت دهد. سیستم سیلندرهای هیدرولیک، چرخدنده، پولی (قرقره) ها و تسمه (زنجیر) بالابر وجود دارند تا لیفتراک به خوبی کار کند که همراه با دکلی است که جزیی عمودی است که بار را بالا یا پایین می برد. دکل از ریل های به هم قفل شده ای تشکیل شده که غلطک ها و بوشینگ ها که به پیستون های هیدرولیک متصل شده اند عمل هدایت را انجام می دهند. شاخک ها به هر حال به بدنه اصلی لیفتراک وصل اند که از طریق قرقره های تسمه ای غلطکی شاخک ها را قادر می سازد تا بالا و پایین بروند.
تسمه بالابر و تسمه دکل از فولاد مخصوصی سا
دمای عملیاتی موتور افزایش می یابد تا کارآیی موتور بهبود یابد. این بدین معنی است که حفظ و نگهداری سیستم خنک کننده موتور بسیار مهم است. گرم شدن بیش از حد، خنک شدن بیش از حد، سوراخ شدن رادیاتور، ساییدگی و تشنج های پیستون از مشکلات معمول سیستم های خنک کننده است. سیستم خنک کننده در لیفتراک در حقیقت به اهمیت سوخت و روان کننده ها می باشد.
در لیفتراک های دوسان توصیه می کند که در ترکیب ماده خنک کننده از 50 درصد ماده ضدیخ تجاری اتومبیل و 50 درصد آب استفاده شود.
ترکیب خنک کننده با غلظت ماده ضدیخی کمتر از 30 درصد باعث پشتیبانی کافی سیستم خنک کننده در مقابل زنگ زدگی نمی شود. غلظت های بیش از 60 درصد هم اثرات نامناسب حفاظتی در مقابل یخ و سرعت انتقال گرمایی دارند.
هرگز ماده خنک کننده را به موتوری که بیش از حد گرم شده است اضافه نکنید چرا که می تواند منجر
به قطعات برقی لیفتراک نیاز دارید تا لیفتراک شروع به کار کند چون با باطری است که لیفتراک کار خواهد کرد. باطری، برق مورد نیاز را برای شروع کار موتور دیزلی یا عملکرد موتور لیفتراک برقی تامین می کند. جریان برق در لیفتراک ممکن است ساده باشد اما قطعا فرآیندی بیشتر از یک سیم پیچ و سوییچ است.
باطری ها قسمتی از سیستم استارت هستند که دارای موتورهای استارتر برقی و استارتر سلنوییدی می باشند. هنگامی که لیفتراک را روشن می کنید باطری قدرت موتور را تامین می کند، موتور را می چرخاند تا احتراق رخ بدهد. استارتر باید قدرت کافی داشته باشد تا موتور سرد را بچرخاند و بر اصطکاک داخلی رینگ های پیستون و فشار کمپرس سیلندرها غلبه کند و انرژی کافی را فراهم آورد تا ولوها را باز و بسته کنند. برای هدایت انرژی، سلنوییدها مانند سوییچ الکترونیک عمل می کنند تا انرژی موتور را ت
تعمیر و نصب سایدشیفت انواع لیفتراک
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 15-03133879810 - 09134012355 تماس بگیرید
تعمیر یا تغییرات نابجای شاخک های لیفتراک باعث ضعیف شدن خطرناک آنها می شود. شاخک ها همچنین می توانند توسط اثرات تجمعی سن، سایش، خوردگی، بلندکردن بیش از ظرفیت و استفاده نادرست آسیب می بینند.
شکست شاخک در طی کاربرد می تواند باعث آسیب به تجهیزات و بار شود یا حتی می تواند باعث آسیب شود. برنامه بازرسی و نگهداری مناسب شاخک می تواند در جلوگیری از شکست های ناگهانی شاخک در کار موثر باشد. تعمیرات و تغییرات شاخک باید تنها توسط تولیدکننده شاخک یا تکنسینی صاحب صلاحیت انجام شود کسی که در مورد مواد به کار رفته و مورد نیاز در جوش و فرآیند تیمار دمایی اطلاعات مورد نیاز را داشته باشد.
کاربران باید از نظر صرفه اقتصادی برگرداندن شاخک ها به تولیدکننده برای تعمیرات یا خرید شاخک های جدید ارزیابی داشته باشند که بسته به عوامل مختلفی همچون اندازه و نوع شاخک متفاوت
لیفتراک ها مورد نیاز هستند تا بار را از یک مکان به مکانی دیگر منتقل کنند پس انتخاب تایر، چرخ و چرخک های مناسب لیفتراک برای کارآیی لیفتراک ضروری است. تایرهای لیفتراک از لاستیک یا پلی اورتان ساخته شده اند. اینکه کدام یک بهتر است بستگی به استفاده از لیفتراک و محیط کار دارد. برای لیفتراک های برقی که اغلب در فضاهای بسته به کار می روند تایرها یا چرخ های پلی اورتان لیفتراک مزیت دارند. مقاومت پایین نورد تایرهای پلی اورتان طول عمر باطری را افزایش می دهند. این تایرها قادرند تا بار بیشتری را در هر شیفت حمل کنند و می توانند چهار برابر بیشتر از تایرهای لاستیکی دوام آورند. برای لیفتراک هایی با موتورهای احتراق داخلی تایرهای لاستیکی در عملیات فضای باز به خاطر کشش بهتر، کوسن و کارکرد عالی با سرعت زیاد مزیت دارند. تایرهای لاستیکی همچنین 25 تا 50 درصد هزینه ا
بیشتربه قطعات برقی لیفتراک نیاز دارید تا لیفتراک شروع به کار کند چون با باطری است که لیفتراک کار خواهد کرد. باطری، برق مورد نیاز را برای شروع کار موتور دیزلی یا عملکرد موتور لیفتراک برقی تامین می کند. جریان برق در لیفتراک ممکن است ساده باشد اما قطعا فرآیندی بیشتر از یک سیم پیچ و سوییچ است.
باطری ها قسمتی از سیستم استارت هستند که دارای موتورهای استارتر برقی و استارتر سلنوییدی می باشند. هنگامی که لیفتراک را روشن می کنید باطری قدرت موتور را تامین می کند، موتور را می چرخاند تا احتراق رخ بدهد. استارتر باید قدرت کافی داشته باشد تا موتور سرد را بچرخاند و بر اصطکاک داخلی رینگ های پیستون و فشار کمپرس سیلندرها غلبه کند و انرژی کافی را فراهم آورد تا ولوها را باز و بسته کنند. برای هدایت انرژی، سلنوییدها مانند سوییچ الکترونیک عمل می کنند تا انرژی موتور را ت
بالابردن بار بستگی به قطعات هیدرولیک لیفتراک دارد که باید به طور مناسبی در سیستم هیدرولیک کار کنند. سیستم هیدرولیک آن چیزی است که حرکت تراک تا بالابری، ریچ، خم کردن و سایدشیفت را انجام می دهد. قطعات اصلی سیستم هیدرولیک لیفتراک مخزنی است که مایع هیدرولیک در آن ذخیره شده است. پمپ، لوله فشار قوی و کنترل ولو وجود دارند که به اهرم ها متصل شده اند. در لیفتراکی که با سوخت احتراقی کار می کند پمپ به طور مستقیم به موتور متصل شده است که همه زمان تراک در کار است. به هر حال در لیفتراک برقی میکروسوییچ در اهرم کنترل می باشد که هنگامی که اهرم به کار می رود تا پمپ شروع به کار کند.
پمپ مایع را از مخزن به لوله فشار قوی می کشد تا کنترل ولو را تغذیه کند. اهرم ها مایع هیدرولیک را از مدار اصلی به سیلندرهای مختلف توزیع می کنند تا عمل بالابری تراک ، ریچ، خم کردن