ارسال پیام برای لیفتراک | ریچ تراک 1.4 ، 1.6 ، 1.8 تن

لیفتراک | ریچ تراک 1.4 ، 1.6 ، 1.8 تن

بازدید:۴۶ | ا

فروش لیفتراک ، لیفتراک برقی ، ریچ تراک 1.4 ، 1.6 ، 1.8 تن



لیفتراک های الکتریکی چرخ عقب کارکرد عالی را ایجاد می کنند. طراحی جمع و جور و برای کار در فضاهای محصور مناسب اند مانند کانتینرها، واگن ها یا کامیون ها. برای راحتی مناسب، F. C. U. (واحد اتاقک جلویی) از لحاظ ارگونومیکی برای رانندگی راحت و ضدخستگی طراحی شده است. برای کنترل نرم، A.C.T (تکنولوژی فعال کنترل)در سیستم AC (هیدرولیک)یکپارچه شده اند.

برای قابلیت اطمینان و عمر O.C.D.B (دیسک ترمز خنک شده با روغن) در همه لیفتراک های الکتریکی دوسان تجهیز شده اند:

بهبود ویژگی های راحتی کاربر، موتورهای سبک وزن با قدرت بالا، دیسک ترمزهای خنک شده با روغن بدون هزینه نگهداری، انتقال نیروی برگشت، بالابر و کج شدگی آن با والو کنترل هیدرولیک قفل می شود، سیستم هوشمند کاربر، افزایش زمان نگهداری و قابلیت سرویس پذیری، تکنولوژی کنترل فعال ویژه دوسان، سیستم هوشمند کاربر


دوسان ویژه ACT(تکنولوژی کنترل فعال)

این سیستم نوآور چندین مزیت عالی دارد. کنترل کارکرد فعال که کارکردی خودتنظیم برای تغییرات در شرایط کاری دارد. کنترل انرژی فعال عملکرد ثابتی تا 80 درصد عمر شارژ باتری حفظ می کند. کنترل راحت و فعال پارامترهای کارکردی را با استیل راننده برای افزایش راحتی، اعتماد به نفس و آسایش وی منطبق می کند. سیستم کنترل دمای فعال خودش زمانی که دمای بیش از حد را یافت برای تصحیح عدم تعادل دما عمل می کند.

انتخاب کارکرد کاربر محور

کاربر ظرفیت کارکردی لیفتراک را کنترل می کند و بهره وری و سرعت مصرف باتری را مناسب با نیازهای کارکردی می تواند بهینه کنند.

سبک H ( کاکرد بالا)، سبک S(کارکرد استاندارد)، سبک E (کارکرد کارای انرژی)، سبک لاک پشتی M (سرعت رفت و آمد را کاهش می دهد در حالی که سرعت بالابری را حفظ می کند)

کار بیشتر هر شارژ باتری

کارکردهای اجرایی قابل برنامه ریزی که عملکرد لیفتراک را برای کارایی انرژی فراهم می کنند برای به حداکثر رساندن کارایی هر شارژ باتری


سیستم فرمان کاملا هیدرولیک

ارتباط مکانیکی بین چرخ فرمان و محور فرمان وجود ندارد که پس زدن را حذف نموده و به کاربر کنترل دقیق فرمان را می دهد با نیاز کم به تلاش به رغم سرعت لیفتراک

ترمزهای دیسکی با روغن خنک شده

اساسا نیاز به نگهداری ندارد، دیسک ترمزهای با روغن خنک کاری شده که در این سری انتخابی اند. سیستم ترمز محصور آلودگی بیرونی را حذف نموده و طول عمر ترمز آن را به طور معنی داری تا 5 برابر بیشتر در مقایسه با ترمزهای کفشی معمول افزایش می دهد.


AITC (کنترل گشتاور هوشمند)

سیستم بازخورد حلقه بسته بار را در موتورهای درایو و هیدرولیک تحت نظر دارد و سرعت را مطابق با اینکه لیفتراک با بار است یا بدون بار حفظ می کند. همچنین شتاب واکنشی، شیب بندی عالی و حفاظت کامل در برابر مدارهای باز / کوتاه با پانل نظارت بر دمای مداوم و موتورهایی که بهره وری را حداکثر می کند.

اکسل جلویی حرکتی

رانندگی ایمن تری به علت پایه بزرگتر چرخ فراهم می کند. موقعی که کوتاهتر شد، قدرت مانور بسیار عالی می دهد.


فضای مناسب برای کاربر با طراحی عالی

جاپای مناسب برای کاربر، از لحاظ ارگونومیکی ستون فرمان شیب دار و پدال ها طوری قرار گرفته اند که سهولت کار را ممکن می سازند.

حفاظ بالاسری و بخش جلویی با دید بسیار بالا

پنجره دکل وسیع تر، شیلنگ های هیدرولیک دوباره قرار گرفته اند و نوعی که وجود دارد خطوط دید را در عقب و بالای بار فراهم می کند.

فضای اتاقک بزرگ که به خوبی طراحی شده است

جاپای زیاد برای کاربر، ستون فرمان شیب دار و پدال های کاربر به گونه ای از نظر ارگونومی قرار گرفته اند که سهولت کار را برای کاربر ممکن می سازد.


پانل ابزار یکپارچه

پانل ابزار یکپارچه و مرکزی که خواندن آن ساده بوده و کارایی را برای کاربر حداکثر می کند. درجه سوخت، ساعت متر موتور، فشار روغن موتور، دمای سردکننده و انتقال، قفل دکل، خنثی انتقال، کمربند ایمنی، درجه سطح روغن ترمز که کاربر را از همه سیستم های کارکردی وسیله آگاه و مطلع می کند.


ضد رول پایین و عقب

توقف در سطح شیب دار، سیستم ضد رول پایین و عقب از لغزش لیفتراک جلوگیری می کند.


سیستم هوشمند کاربری(OSS)

این سیستم موقعی که کاربر بدون درگیر کردن ترمز پارک صندلی خود را ترک می گوید آلارم هشدار می دهد. چراغ نشانگر بستن کمربند ایمنی برای 10 ثانیه برای یادآوری به کاربر روشن می شود. انتقال شیفت خنثی انتقال بطورخودبخود به حالت خنثی تغییر پیدا می کند زمانی که کاربر صندل یخودش را ترک می کند با کار موتور و اهرم هدایت به جلو یا عقب

1 / 1
لیفتراک | ریچ تراک 1.4 ، 1.6 ، 1.8 تن