بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی (۲)

بازدید:٧٧ | ا

بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی (۲)

مقدمه
در مطلب گذشته در باره سایت دایرکتوری در خدمت محصولات ایرانی با شما صحبت کردیم و مزیدهای این سایت را برای تولید کنندگان و کاربران توضیح دادیم در این مطلب می خواهیم در باره بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی با شما سخن بگوئیم.

مدل بازاریابی یکپارچه
بازاریابی روش‌های مختلفی برای جذب کاربران دارد که ما در دورانهای گذشته ودر مکان‌های مختلف ازانواع آنها استفاده کرده ایم اما امروزه برای بهره‌وری بهتر و برای موفقیت بیشتر نیاز داریم که از چند روش مختلف به صورت هم زمان استفاده کنیم. به این مدل بازاریابی یکپارچه میگویند.

تاثیرخدمات نوین دیجیتالی
در سالهای اخيربا استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی و خدمات نوین دیجیتالی تاثيرو تغييرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی تولید‌کنندگان و کاربران داشته است. لذا اينترنت فرصت های زيادی در برقراری تعامل بین تکنولوژی ومردم برقرار کرده است و تولید‌کنندگان می توانند از آن استفاده بهینه نمایند.

در دورانی که ما زندگی می‌کنیم ، تولید‌کنندگان بایستی خود را با تغییرات معنی‌دار به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌های و مشکلات تولید‌کنندگان امروزدرارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال ، عدم برنامه ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی می‌باشد.

با ظهور شرکتهای تولیدی متعدد، بحث تنوع خدمات و برنامه‌های وفادار سازی کاربران بسیار ضروری به نظر می‌رسد. شرکتهای تولیدی ناگزیر از اجرای استراتژی‌های بلند مدت برای کاربران می‌باشند. بنابراین باید قبل از برخورد با آنها و در تبلیغات و اطلاعاتی که به آنها می‌دهیم از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تأثیر مثبتی ایجاد کنند.

هدف از بازاریابی یکپارچه
هدف بازاریابی یکپارچه ایجاد یا تغییراثربخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی مانند اینترنت و گوشی‌های همراه و شبکه‌های مجازی و... بازاریابی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاستهای تشویقی و ترغیبی می‌باشد تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نگردد، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم‌گیری به خرید محصولات تولید‌کنندگان ایرانی ترغیب نماید.

بازاریابی یکپارچه نسبت به روش های سنتی بازاریابی از جایگاه و رتبه بالاتری برخوردار است زیرا نه تنها بر جذب کاربران جدید بلکه بر حفظ رابطه سالم طولانی مدت با آنها نیز تاکید دارد و نقش اساسی در رساندن پیامی واحد به کاربران واقعی را ایفا می کند و در نتیجه فرصت‌های بهتری برای جذب کاربران دارد.

بازاریابی یکپارچه روشی است برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و یک رنگ برای تولید‌کنندگان برای تعامل با برند به کمک تبلیغات، ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی نوین دیجیتال است. به طوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند. وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع ومتناسب، به هنگام وبرنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند ، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند.

نقش تبلیغات در بازاریابی یکپارچه
بازاریابی یکپارچه رشد بسیار سریع داشته وسود و مزایای بیشتری را برای تولید‌کنندگان تامین می‌کند. انسانهای امروز، خواسته یا ناخواسته درمعرض تبلیغات فراوانی قراردارند. امروزه ارتباطات بازاریابی بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار وجهان بینی ما نیز تاثیرمی‌گذارند.

امروز با رشد، و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین شناخت تبلیغات نوین دیجیتالی و ارتباطات امری ضروری و لازم به نظر می‌رسد.

علی‌رغم اینکه ایجاد ارتباطات یکپارچه‌ بازاریابی مستلزم تلاش بسیار زیاد است، اما منافع بسیاری نیز به همراه دارد. این شیوه می‌تواند مزایای رقابتی ایجاد کند و درحالی که پول، زمان و استرس کمتری صرف می‌کنید، فروش و سود را افزایش می‌دهید.این رابطه‌ی بازاریابی، با کاربران نوعی رابطه‌ی وفادارانه ایجاد می‌کند که می‌تواند توانایی حفظ کاربران برای یک عمر، مزیت رقابتی قدرتمندی باشد.

نقش بازاریابی یکپارچه در جذب کاربران
با این فعالیت‌ها می‌توان مطمئن بود که هزینه‌های مرتبط با بازاریابی کاهش چشمگیری خواهد کرد و قدرت بیشتری در ایجاد آگاهی از برند بوجود می‌آید. این روش نه تنها باعث جذب کاربران جدید شده بلکه ارتباط با کاربران سابق و وفادار را بیش از پیش محکمتر می‌کند.

شرکت های تولیدی بیش از پیش، نیازمند روش های مؤثر برقراری ارتباط با کاربران هستند. با استفاده از یک برنامه بازاریابی یکپارچه ، یک استراتژی بازاریابی یکپارچه ایجاد خواهد شد که مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت . نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند را نیز افزایش خواهد داد

نقش فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka
ایجاد یک دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت می‌باشد.

با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید‌کنندگان به همراه خواهد داشت ونه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد.

یک استراتژی جامع برای محصولات تولید کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید‌کنندگان ایرانی را نمایان می‌کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید‌کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان می‌باشد.

نتیجه
فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بروب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ایم. ازتولید‌کنندگان محترم ایرانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند دعوت می‌نماید که از وب سایت این مرکزدیدن نمایند و در جمع مدیران تولیدی کشور حضور داشته واین حرکت سالم و مفید را پشتیبانی نمایند.

فروشگاه جامع اینترنتی شیرینی های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی

روابط عمومی فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka

بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی (۲)
http://www.eshoka.ir