www.sanat.ir/shswco

موسسه فرهنگی دیجیتالی

ناشر دیجیتال برخط و بر حامل

(3 نظر) 4.7 از 5
  • یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود

    ٣٠ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۹:۰۰ |

    در کنار سختی‌های فراوانی که در دوران‌های رکود و بحران پیش پای مدیران شرکت‌ها و تولیدی‌ها قرار می‌گیرد، فرصتهای نابی هم شکل می‌گیرد که در صورت پیش بینی درست و آمادگی لازم می‌توان از این فرصت‌های طلایی استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از سایت‌های دایرکتوری و الکترونیک' target='_blank' >تجارت الکترونیک، فروش‌کالا به‌صورت آنلاین مستقیم و درب به درب، تبلیغات یکپارچه اینترنتی که علاوه بر داشتن مخاطبان بی‌شمار، خاص بودن آن‌هاست که امتیازی برجسته برای شرکت‌ها و تولید‌ها محسوب می‌شود.

    این روزها که اقتصاد کشور و متعاقبا اقتصاد محصولات تولید‌کنندگان ایرانی دچار تلاطم است، آشنایی و فرهنگ سازی و برنامه‌ریزی در خصوص شرکتها و تولید‌کنندگان بسیار حائز اهمیت است. البته گفتنی است کاربران باید جهت خرید هوشمندانه از تولیدات ایرانی آشنایی با شرکت‌ها و تولید‌کنندگان ایرانی و آخرین تغی

    بیشتر
    یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود
    یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود
    یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود
    یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود
    1 / 4
    یک تصمیم هوشمندانه در دوران رکود
    https://www.eshoka.ir
  • مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)

    ٣١ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ ۱۴:۵۵ |

    اقتصاد ایران مزیتی دارد و آن این است که یک بازار بزرگ برای محصولات و تولیدات به شمار می رود؛ یعنی بازار بزرگ مصرف دارد. یکی از مزیت‌های نسبی ما همین است که تولید شکل نمی‌گیرد مگر این که تقاضایی وجود داشته باشد. کیفیت، قیمت و تنوع سه عامل کلیدی در جهت‌ ترغیب مردم به مصرف محصولات و کالاهای تولید داخلی است.

    همانطور که قبلا گفته شد تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود است. زمینه سازی بازاریابی داخلی کمتر از بازاریابی خارجی نیست. تولید کالا در کشور امروز باید مبتنی بر ذائقه‌شناسی مصرف‌کنندگان، نیازسنجی بازار و نگاه به مزیت‌های داخلی باشد. لازمه تحقق بخشی به شعار سال جاری یعنی حمایت از کالای ایرانی تولید رقابت پذیر و صادرات محور است که برای دستیابی به این مهم باید هزینه‌های تولید در مملکت منطقی و روند کاهشی به خود گیرد.

    کیف

    بیشتر
    مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)
    مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)
    مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)
    مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)
    1 / 4
    مزیت اقتصاد ایران درتحقق رونق تولید و محصولات ایرانی(۲)
    https://www.eshoka.ir
  • نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی (بخش اول)

    ۴۵ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ ۱۱:۴۸ |

    لزوم استفاده از فناوری‌های دیجیتالی در رونق تولید (1)
    امروزه اینترنت عرصه‎ای را فراهم آورده که الکترونیک' target='_blank' >تجارت الکترونیک اتفاق می‎افتد، اطلاعات از طریق شبکه گسترده جهانی و ایمیل مبادله و عرضه می‎گردند، و ارتباطات سریع امکان‎پذیر می‎گردد. هر چند، بازاریابی الکترونیکی چیزی فراتر از اینترنت صرف است. بازاریابی الکترونیکی تکنولوژی‎های دیگری که مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه ریزی منابع کسب و کار، مدیریت زنجیره تامین، و … را امکان‎پذیر می‎سازند را نیز در بر می‎گیرد.

    بطورکلی وجود تکنولوژی‌های گوناگون در تمامی زمینه‌ها و پیشرفت آنها بیشتر ازاینکه جنبه منفی و تاثیر منفی داشته باشند، تاثیرات مثبت فراوانی می‌توانند ایجاد کنند. بیایید فراموش نکنیم که انتخاب و طرز استفاده از هر چیزی تنها و تنها بستگی بخود ما دارد. پس با این دید همواره می‌توانیم باعث افزایش تاثیرا

    بیشتر
    نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
    نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
    نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
    نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
    1 / 4
    نقش فروشگاه‌های اینترنتی در رونق تولید و حمایت از محصولات ایرانی  (بخش اول)
    https://www.eshoka.ir
  • تصمیم هوشمندانه کسب و کار در دوران رکود

    ۴۴ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ ۱۹:۱۹ |

    درکنار سختی‌های فراوانی که در دوران‌های رکود و بحران پیش پای شما قرارمی‌گیرد، فرصتهای نابی هم شکل می‌گیرد که در صورت پیش بینی درست و آمادگی لازم می‌توان از این فرصت‌های طلایی استفاده کرد. به عنوان مثال حضور آنلاین و راه اندازی وب سایت و الکترونیک' target='_blank' >تجارت الکترونیک، که علاوه بر داشتن مخاطبان بی‌شمار، خاص بودن آن‌ است که امتیازی برجسته برای کسب و کار شما محسوب می‌شود. آشنایی و برنامه‌ریزی در خصوص استفاده از فناوری های دیجیتال بسیار حائز اهمیت است.

    شما اگر فکر می‌کنید که زمان آن رسیده که کسب و کار خود را با حضور آنلاین خود و گسترش در فناوری‌های دیجیتال باید ادامه دهید ، حتما باید در فکر راه اندازی وب سایت باشید تا اهداف خود را عملی کنید. شمیم وب غیرازطراحی سایت کسب و کار شما این امکان را برای شما فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب سایت خود دری

    بیشتر
    1 / 1
    تصمیم هوشمندانه کسب و کار در دوران رکود
    https://www.shswco.com
  • ضرورت شناخت ذائقه مصرف کننده در رونق تولید

    ۴۵ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۴۸ |

    اقتصاد کشورهاِی پیرامونی ایران عزیز ما بازار صادراتی بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی است. دیپلماسی سیاسی، اقتصادی و در عین حال تولید کالاهای با کیفیت و رقابت‌پذیر همه و همه باید دست به دست هم دهند تا سهم قابل توجه از این بازار 600 میلیونی در اختیار تولید‌کنندگان و کارآفرینان داخلی قرار گیرد. برای کسب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی باید تولید داخلی به نحوی باشد که اعتماد مصرف‌کنندگان را بیش از پیش به خود جلب کند.

    نشناختن ذائقه مصرف‌کنندگان داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری وهمچنین ذائقه خارجی و همین طور نبود بازاریابی مناسب از جمله مشکلات مهم حوزه تولید کشور است. تولید کالا همواره باید مبتنی بر ذائقه شناسی و مطالعات دقیق بازار باشد تا نیاز و رضایت مشتریان را تامین کند.

    مزیت اقتصاد ایران در جهت رونق تولید
    اقتصاد ایران مزیتی دار

    بیشتر
    ضرورت شناخت ذائقه مصرف کننده در رونق تولید
    ضرورت شناخت ذائقه مصرف کننده در رونق تولید
    1 / 2
    ضرورت شناخت ذائقه مصرف کننده در رونق تولید
    http://www.eshoka.ir
  • فناوری‌های دیجیتال عرصه گسترده در رونق تولید

    ۶٣ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۱۰:۴۴ |

    فناوری‌های دیجیتال عرصه گسترده در رونق تولید

    امروزه اینترنت عرصه‎ای را فراهم آورده که الکترونیک' target='_blank' >تجارت الکترونیک اتفاق می‎افتد، اطلاعات از طریق شبکه گسترده جهانی و ایمیل مبادله و عرضه می‎گردند، و ارتباطات سریع امکان‎پذیر می‎گردد. هر چند، بازاریابی الکترونیکی چیزی فراتر از اینترنت صرف است. بازاریابی الکترونیکی تکنولوژی‎های دیگری که مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه ریزی منابع کسب و کار، مدیریت زنجیره تامین، و … را امکان‎پذیر می‎سازند را نیز در بر می‎گیرد.

    بطورکلی وجود تکنولوژی‌های گوناگون در تمامی زمینه‌ها و پیشرفت آنها بیشتر ازاینکه جنبه منفی و تاثیر منفی داشته باشند، تاثیرات مثبت فراوانی می‌توانند ایجاد کنند. بیایید فراموش نکنیم که انتخاب و طرز استفاده از هر چیزی تنها و تنها بستگی بخود ما دارد. پس با این دید همواره می‌توانیم باعث افزایش تاثیرات مثبت

    بیشتر
    1 / 1
    فناوری‌های دیجیتال عرصه گسترده در رونق تولید
    http://www.eshoka.ir
  • انتظار شما از یک وب سایت فروشگاهی چیست ؟

    ٧٠ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ ۱۲:۱۲ |

    اگر فکر می‌کنید محصولات و خدمات شما قابلیت معرفی در وب سایت دایرکتوری را دارد؟ اگر محصولات و خدمات شما قابلیت معرفی در وب سایت تخصصی محصولات ایرانی را دارد؟ اگرمحصولات و خدمات شما قابلیت فروش آنلاین در اقصی نقاط ایران اسلامی را دارد؟ اگرمحصولات و خدمات شما در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی است؟

    توصیه می‌شود در اولین فرصت به فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka مراجعه نموده و از خدمات آن مطلع شوید و در صورت نیاز محصولات خود را در وب سایت شکا در معرض دید کاربرانتان قرار دهید.

    این وب سایت آنلاین به کاربران و محصولات و خدمات شما کمک می‌کند تا در دور‌افتادترین شهرها امکان بازار‌‌سازی برای محصولات شما وجود داشته باشد.

    جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت فروشگاه شُکا : eshoka.ir - eshoka.com مراجعه نمائید.

    حمایت از تولید‌ داخلی و معر

    بیشتر
    1 / 1
    انتظار شما از یک وب سایت فروشگاهی چیست ؟
    http://www.eshoka.ir
  • سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال

    ١١۶ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۰ |

    مقدمه:
    با ورود به قرن بیست‌و‌یکم مصادف با وقوع انقلاب ارتباطی و اطلاعاتی، افراد جامعه تحت تأثیر بمباران‌های رسانه‌ای قرار دارند و رسانه‌های عصر حاضر نقشی عمده در شکل‌گیری رفتار، عقاید، عواطف و به خصوص روابط فردی و اجتماعی بازی می‌کنند. اکنون سواد رسانه‌ای به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارهای نظارتی طرف توجه بسیاری از کشورها است و افزایش نظام‌های اطلاعاتی و ارتباطی، ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای در افراد جامعه را بیش از پیش نمایانگر می‌سازد چرا که پیام‌های تولید شده توسط رسانه‌های مختلف در سرتاسر جهان مخاطبان را دچار نوعی سردرگمی و تردید در انتخاب و گزینش پیام‌های دریافتی می‌نماید.

    اگر تا قبل از عصر حاضر، سواد محدود به توانایی خواندن و نوشتن می‌شد، امروز سواد مفهومی فراتر، گسترده‌تر و پیچیده‌تر پیدا کرده است. سواد رسانه‌ای یعنی مخاطب در برابر رس

    بیشتر
    1 / 1
    سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال
    http://www.eshoka.ir
  • فرهنگ‌سازی و توسعه بازار دیجیتالی

    ١٢۶ بازدید | زمان ارسال: ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۰۶ |

    وب سایت فروشگاه جامع اینترنتی شُکا یکی از زیر مجموعه‌های موسسه دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و برحامل. با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد می‌باشد.

    وب سایت فروشگاه جامع اینترنتی شُکا در اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و حمایت از تولید‌کنندگان و برند محصولات ایرانی تاسیس شده است و به روش دیجیتالی و فروش محصولات بصورت اینترنتی فعالیت می‌کند.

    اهداف:
    هدف از تاسیس فروشگاه شُکا حمایت از تولید‌کنندگان و برند محصولات ایرانی و فرهنگ‌سازی و آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات ایرانی است. و در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی بصورت تخصصی فعالیت می‌کند.

    نقش موسسه شمیم نرم افزار دانش در ایجاد فروشگاه شُکا :
    فرهنگ‌سازی و توسعه بازار دیجیتالی و استفاده از فناوری

    بیشتر
    1 / 1
    فرهنگ‌سازی و توسعه بازار دیجیتالی
    http://www.eshoka.ir