www.sanat.ir

تلویزیون شهری

بازدید:۵٣٧ | ا
مشخصات و ویژگی ها
کابینت led ماژول تابلو ال ای دی کابینت تابلو روان مین بورد ایرانی
در اروپا چندين تحقیق براي ارزيابي تأثير تابلوهاي روان انجام شده است. اين پژوهش‌ها بر اساس این بوده است كه چه ميزان از افزايش فروش‌ها در نتيجه استفاده از تبليغات براي محصولات و خدمات بر روي چنين تابلوهايي بوده است.
نتيجه يك تحقيق كه بر روي يك شبكه تبليغات تلويزيوني در فروشگاه ASDA صورت گرفت (شعبه سوپرماركت وال مارت انگليس) حاكي از اين بود كه دو فروشگاه كه از اين شبكه تبليغي استفاده مي‌‌كردند، يازده درصد افزايش فروش داشتند.
آزمون‌هاي ديگري هم در اين باره به عمل آمده است. در سال 2004 نتيجه يك تحقيق در يك فروشگاه انگليس نشان داد كه محصولات خاصي حتي تا 45 درصد افزايش فروش داشته‌اند.
تحقيق ديگري هم كه در سال 2005-2004 در 182 فروشگاه COMPUSA به عمل آمد، نشان داد ميانگين فروش كالاهاي مورد تبليغ 29 درصد افزايش داشته است.
كارشناسان اين صنعت معتقدند افزايش فروش‌ها در موقعيت‌هاي مختلف با هم فرق دارند ، اما حداقل ميانگين بين 10 تا 20 درصد می باشد.
تهران, تهران, تابلو روان تلویزیون شهری

عضویت در صنعت