1ارتقا رتبه سایت در گوگل چگونه است؟

ارتقا رتبه سایت در گوگل به روش های مختلفی امکان پذیر است. یکی از اصلی ترین روش ها درج رپورتاژ است، با این انجام حرفه ای ای کار در کنار دیگر اقدامات، می توان سایت خود را به لیگ برتر گوگل آورد!
سایت کسب و کار شما، اصلی ترین رسانه شما است و هر آنچه برای آن، هوشمندانه هزینه کنید، بهترین سرمایه گذاری را کرده اید. رپورتاژ آگهی در سایت های تخصصی، یکی از موثرترین روش های ارتقا سایت، در موتور جستجوی گوگل است. با انجام این کار به صورت حرفه ای، مشتریان شما در دنیای تاریک گوگل، مستقیما درب خانه ی شما را خواهند زد

2رپورتاژ آگهی چیست؟

یا رپورتاژ خبری، مطلبی است (در قالب خبر یا مقاله و... ) که به طور مستقیم یا غیر مستقیم محصول و خدمات شما را به مخاطب معرفی می نماید و در سایتی دیگر با موضوع و رتبه مناسب، منتشر می گردد. مخاطبان آن سایت، با مطالعه و کلیک روی عبارات کلیدی لینک شده در مطلب، به سایت شما خواهند رسید و با کسب و کارتان آشنا خواهند شد.

3بهبود سئو وب سایت و تاثیر رپورتاژ در سئو چگونه است؟

درج رپورتاژ در یک سایت معتبر، نه تنها روی بهبود سئو و افزایش رتبه نمایش سایت شما در گوگل تاثیر خواهد گذاشت، بلکه به مرور زمان کسب و کارتان بیشتر شناخته خواهد شد. مثل این است که یک شخص معتبر در لابه لای گفتگوهایش، کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نماید. حتی اگر خریدی هم رخ ندهد، کسب و کارتان بیشتر شناخته شده است و این معرفی، توسط یک شخص معتبر به مرور به اعتبار برند و افزایش مشتریان کمک خواهد کرد.

4نمونه رپورتاژ خبری؟

برای دیدن نمونه رپورتاژ آگهی کسب و کارها در زمینه های مختلف خبری، تبلیغاتی، گردشگری، معرفی محصول و یا خدمات و... می توانید به لینک sanat.ir/articles مراجعه نمایید. در این لینک دهها نمونه رپورتاژ در موضوعات مختلف بازرگانی، تجاری، خدماتی، صنعتی، نرم افزار و... وجود دارد که می توان از آنها برای تدوین و نوشتن رپورتاژ، الگو گرفت.

5رپرتاژ خود را در چه سایتی درج کنیم؟

سایت های میزبان رپورتاژ بسیار زیاد هستند ولی برای اثربخشی بهتر است رپرتاژ خود را در سایت هایی معتبر با رتبه بالاتر از سایت خودتان و ترجیحاً مرتبط با موضوع کسب و کار خود درج نمایید. سایت های خبری و رسانه های معروف نیز، می توانند گزینه های مناسبی برای درج رپورتاژ آگهی شما باشند.

6تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است ؟

تعرفه درج رپورتاژ متناسب با سایت انتخابی شما، رنک، اعتبار دامنه و… متفاوت می باشد که می توانید مشخصات فنی سایت ها و تعرفه آنها را در سایت های کارگزاری رپورتاژ، مثل سایت تریبون (triboon.net) که اصلی ترین پلتفرم انتشار رپورتاژ در ایران است، مشاهده فرمایید.

7مدت نمایش رپرتاژ آگهی چه مدت است؟

مدت نمایش رپورتاژ خبری حداقل یکسال و تقریبا دائمی است. با این حال برای خرید رپورتاژ آگهی دائمی می توانید با رسانه مورد نظر گفتگو نمایید و از این موضوع مطمئن شوید.

8زمان اثربخشی رپورتاژ خبری چگونه است؟

مثل دیگر تبلیغات، از رپورتاژ آگهی نیز نمی توان انتظار اثربخشی در کوتاه مدت داشت. درج رپورتاژ در کنار دیگر روش های معرفی کسب و کارتان به پیشرفت شما کمک خواهد کرد. همچنین بهتر است همزمان با درج رپورتاژ، روی بهبود فنی و ظاهری سایت کسب و کارتان، اقدام شود تا مورد توجه بازدید کنندگان قرار گیرد و به مخاطب انگیزه انتخاب دهد.

9نکات نوشتن یک رپورتاژ جذاب چیست؟

شناسایی صحیح مخاطبان، انتخاب عنوان و موضوع جذاب و به‌روز، ساده و روان‌ بودن، رعایت اصول نگارشی و درست‌نویسی، درست بودن اطلاعات و کیفیت فنی محتوا، استفاده از تصاویر مناسب و مرتبط برای درک بهتر محتوا، به کارگیری کلمات کلیدی مرتبط، کاربردی بودن محتوا و ایجاد ارزش افزوده برای مخاطب، ارائه روش های ارتباط یا اطلاعات تماس

10برای سفارش رپورتاژ آگهی چگونه می توان اقدام کرد؟

برای مشاوره رایگان و سفارش رپورتاژ در موتور جستجوی صنعت (میزبان بیش از 500 رپورتاژ آگهی تخصصی کسب و کارهای ایران)، می توانید با شماره 09945613014 تماس بگیرید یا به واتساپ یا تگرام 09101186300 پیام دهید. همچنین می توانید فرم بالا را تکمیل نمایید تا با شما تماس گرفته شود.