www.sanat.ir

پمپ باد اصفهان

پمپ باد، دستگاهی پنوماتیکی است که با تبدیل انرژی و ذخیره هوا، فشار اضافی ایجاد می کنند. این تجهیزات کاربردی، برای بسیاری از صنایع سودمند هستند و به فرآیندها سرعت می بخشند. پمپ های باد در طرح ها، مدل ها و اندازه های مخزن متنوعی ارائه شده اند، که طیف مختلفی از نیازها را برطرف می کنند. برای اینکه بتوانید به درستی انتخاب کنید، در درجه اول لازم است بدانید که پمپ باد را برای چه کاربردی نیاز دارید. بیایید فاکتورهایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید را بررسی کنیم. راهنمای خرید کمپرسور هوا جهت خرید کمپرسور هوای مناسب، پس از تعیین کاربرد مدنظرتان به موارد زیر توجه کنید: 1- الزامات CFM :  برای اینکه کمپرسور بتواند به خوبی انرژی تمام ابزارهای شما را تامین کند، باید در مورد CFM تولیدی توسط آن اطمینان حاصل نمایید. 2- اندازه مخزن: به طور کلی حجم مخازن از 6 الی 500 لیتر متفاوتند و بر عملکرد پمپ باد تاثیر می گذارند. به عنوان مثال از نظر کارایی و قیمت پمپ باد 50 لیتری برای کارگاه های مکانیکی و صنایع کوچک مناسب است.

3- وجود روغن: پمپ باد بدون روغن، تعمیر و نگهداری کمتری نیاز داشته و عاری از آلودگی هستند. از سوی دیگر کمپرسورهای روغنی استاندارد در کنار خروجی بیشتر، با صدای کمتری کار می کنند. 4- برند سازنده: برندهای موجود در بازار ایران ، انواع مختلفی از پمپ باد را عرضه کرده اند. به عنوان مثال پمپ باد برقی هیوندای، برای کارهای خانگی و تجاری طراحی شده و جهت رنگ آمیزی، باد کردن لاستیک و ... ایده آل است.


سیلندر پمپ باد 1000 لیتری | سیلندر پمپ باد 750 لیتری | سیلندر پمپ باد 500 لیتری | سیلندر پمپ باد 350 لیتری | سیلندر پمپ باد 250 لیتری