www.sanat.ir

:: کاربرد و مزایای مصنوعات فلزی اداری ::


مصنوعات فلزی به وسایلی گفته می شود که جنسی فلزی دارند و مصنوعات فلزی اداری، وسایل فلزی هستند که در اداره ها، استفاده می شوند. این محصولات به دلیل پراستفاده بودن، بیش تر از سایر وسایل در معرض آسیب هستند. همچنین ممکن است این وسایل فلزی دچار زنگ زدگی و رنگ پریدگی شوند. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با کیفیت ترین مصنوعات فلزی را خریداری نمایید.

مصنوعات فلزی اداری شامل چیست ؟

وسایل فلزی اداری شامل موارد زیر می شوند:

•کمد بایگانی

یکی از معروف ترین مصنوعات فلزی، کمد بایگانی است . کمد بایگانی از وسایل پرکاربرد در اداره ها است؛ زیرا اسناد و مدارک مهمی در آن نگهداری می شود که در صورت سرقت، زیان های مالی زیادی را به وجود می آورد. اما امنیت بالای آن، تنها یکی از مزیت های این کمدهای بایگانی است. مزیت دیگر، فضای کمی است که این کمدها اشغال می کنند.

این کمدها بسیار جمع و جور هستند، با این وجود می توانند اسناد و مدارک زیادی را در خود جای دهند. به وسیله کمد بایگانی، دیگر نگران گم شدن زونکن ها و فایل های اداری خود نباشید. زیرا با کمک فضای زیادی که در اختیارتان هست می‌توانید آن‌ها را به صورت مرتب دسته بندی نمایید. این کمدهای بایگانی دارای چند کشو مختلف هستند که می‌توانید از هر کدام برای دسته خاصی از پرونده های اداری استفاده نمایید.

اگر تمام پرونده ها را در یک کشو قرار دهید، باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن پرونده مورد نظر خود نمایید. علاوه بر آن کمدهای بایگانی در برابر ضربه، آتش سوزی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند و به دلیل امنیت بالایی که دارند، بسیار مناسب برای مکان های پرتردد می باشند.

اگر می خواهید این کمدها را در مکان هایی که ارتفاع کمی دارند استفاده نمایید، باید از کمدهای بایگانی افقی بهره ببرید اما اگر ارتفاع مکان مناسب است ولی فضای کافی در اختیار ندارید، باید از کمدهای بایگانی عمودی استفاده نمایید. این کمدها ارتفاع زیادی دارند و در عین حال با عرض کمی که دارند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

کمدهای اداری فایل، دارای چرخ هایی می باشند که به وسیله آن ها می توانید کمد را در هر نقطه از محل کارتان که می خواهید، جابه جا کنید. همچنین به دلیل سایز کمی که دارند در مکان های بسیاری می توانید از آن ها استفاده کنید.

•کمد رختکن

کمد رختکن فلزی ، باید به گونه ای باشند که در اثر استفاده مداوم خراب نشوند. به این منظور ما از بهترین فلزات در ساخت آن ها استفاده کرده ایم. از این کمدهای رختکن می توانید برای سال های طولانی استفاده کنید زیرا بدون زنگ زدگی و رنگ پریدگی باقی خواهند ماند.

•کمد لباس

همان طور که می دانید، کمدهای لباس اگر استاندارد ساخته نشوند فضای زیادی را اشغال کرده و حجم کمی از لباس ها را در خود جای می دهند؛ اما کمدهای لباس ما با طراحی اصولی، علاوه بر اشغال کردن فضای کم، حجم زیادی از لباس ها را در خود جای می دهند.

•فایل نقشه کشویی

فایل نقشه کشویی، دارای جنس های مختلفی است که اغلب از جنس فلزی آن در ادارات استفاده می شود؛ زیرا مقاومت زیادی داشته و از خطر دستبرد اسناد اداری، جلوگیری می شود. این فایل ها را می توانید در اندازه ها و جنس های مختلف از ما خریداری نمایید.

کاربرد مصنوعات فلزی اداری چیست؟

1.مراقبت و محافظت از اسناد

یکی از کاربردهای آن ها، محافظت و نگهداری از اسناد و مدارک اداری است. این مصنوعات فلزی، با داشتن جنسی با کیفیت، محکم و قفلی مقاوم، از سرقت اسناد اداری جلوگیری می کنند. علاوه بر آن، رنگ بدنه آن ها در طی زمان عوض نشده و زنگ نمی زند.

     2. نظم دهی

این مصنوعات فلزی، با داشتن فضای زیاد امکان طبقه بندی اسناد مختلف اداری را فراهم کرده اند، به گونه ای که در هر بخش از آن، می توانید استاد خاصی را نگهداری کنید. به این ترتیب از آشفتگی محل کار خود جلوگیری کرده و به محل کارتان نظم می بخشید.

      3. دسترسی سریع

اگر همه مدارک اداری خود را به صورت نامنظم و بدون دسته بندی در یک محل نگهداری کنید، ممکن است پس از مدتی جای آن ها را فراموش کنید و مجبور شوید ساعت ها به دنبال آن بگردید؛ اما با مصنوعات اداری ما، می توانید اسناد خود را شماره گذاری کرده و در بخش های مختلف، قرار دهید. به این ترتیب به سرعت آن ها را پیدا خواهید کرد.

مقایسه مصنوعات اداری فلزی و چوبی

مصنوعات اداری فلزی و چوبی هر دو شیک هستند ولی از نظر کیفیت با هم تفاوت هایی دارند. همچنین دارای رنگ های متنوعی هستند که متناسب با سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. ولی باید بدانید که جنس فلزی آن ها بسیار مقاوم تر است و در جاهایی استفاده می شود که تردد زیاد است و احتمال آسیب دیدن آن بالاست. جنس چوبی آن هم با داشتن طرح های متنوع فضای شیکی را در محل کار شما ایجاد می کند.

ویژگی‌ های مصنوعات فلزی اداری

اگر بخواهیم به شما ویژگی های یک وسیله ی فلزی را بگوییم به موارد ذیل اشاره میکنیم :

•قیمت مناسب

مصنوعات اداری به دلیل استفاده مداوم باید جنس محکمی داشته باشند. پس بهتر است در اداره ها به ویژه در نقاطی که اسناد پراستفاده را قرار می دهید، از جنس فلزی آن ها استفاده کنید. در این صورت با باز و بسته کردن روزانه آن نیز دچار آسیب نشده و در هزینه خود صرفه جویی می کنید. همچنین قیمت این محصولات فلزی، بسیار مناسب است.

•عمر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وسایل اداری شما در زمانی کم دچار آسیب شده باشد و مجبور به خرید محصولی دیگر شده باشید. اما دیگر جای نگرانی نیست زیرا وسایل فلزی اداری در برابر جنس پلاستیکی و چوبی، بسیار باکیفیت تر است و در طولانی مدت هم مثل روز اول خواهد ماند.

•دوام بیش تر

مصنوعات فلزی اداری، دارای استحکام بالایی هستند. به گونه ای که در مقابل ضربه های محکم نیز آسیب نمی بینند، حتی بر روی بدنه آن ها نیز خط و خشی نخواهید دید. پس اگر به فکر محصولی بادوام هستید پیشنهاد می کنیم که از این وسایل فلزی استفاده نمایید.

ویژگی‌ های مصنوعات چوبی اداری

مصنوعات چوبی اداری دارای مزایایی هستند مانند:

1.ظاهر زیبا

مصنوعات چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارند، بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول را می توانید در رنگ های تیره تهیه کرده و در محل کار خود قرار دهید؛ زیرا رنگ تیره مصنوعات چوبی را اغلب در اداره ها و فضاهای رسمی مورد استفاده قرار می دهند. به این ترتیب ظاهر محل کارتان را زیباتر می کنید.

     2.  سبک

     3. کمک به حفظ دکوراسیون اداره

اگر به فکر این هستید که ظاهر محل کار خود را شیک تر کنید بهتر است از مصنوعات چوبی اداری استفاده نمایید. این محصولات فضای کار را زیباتر می کنند. علاوه بر آن مصنوعات چوبی اداری ما، جنس بسیار باکیفیتی دارند، به صورتی که هیچ خش و رنگ پریدگی ای نخواهند گرفت.

معایب مصنوعات فلزی 

همچنین معایب مصنوعات فلزی اداری شامل موارد زیر می شوند:

     1. مقاوم نبودن

یکی از معایب این مصنوعات چوبی اداری، مقاومت کم تر آن ها در برابر محصولات فلزی است. این مصنوعات چوبی زیاد مقاوم نمی باشند. برای مثال در مقابل آتش سوزی مقاوم نبوده و از بین خواهد رفت. علاوه بر آن باید درجایی قرار داده شود که آسیب نبیند و بر اثر ضربه خراب نشود.

     2. سنگین بودن

این مصنوعات چوبی دربرابر فضای کمی که دارند، وزن زیادی دارند. یعنی با اینکه اسناد کمی در آن جای می گیرند و سایز کمی دارند، ولی وزن آن ها نسبت به فضایشان بالا می باشد. پس بهتر است از آن برای مکان هایی استفاده نمایید که استفاده کم تری دارد، تا با کمبود فضا مواجه نشوید.

     3. هزینه بالا و گران

این مصنوعات چوبی به دلیل اینکه از چوب های طبیعی و مقاوم ساخته می شوند، نسبت به مصنوعات دیگر گران تر می باشند. پس اگر به دنبال خرید مصنوعات اداری ارزان هستید، باید بگوییم که این مصنوعات چوبی گزینه مناسبی برای خرید نیستند و باید در پی جایگزین مناسبی باشید.

      4. دوام کم

مصنوعات چوبی با وجود زیبایی منحصر به فردی که دارند، دارای دوام کمی می باشند. به همین دلیل باید بعد از خرید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. در غیر این صورت ممکن است به زودی خراب شده یا رنگ خود را از دست دهند. پس اگر در پی خرید مصنوعات اداری بادوام هستید، مصنوعات چوبی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

جمع بندی

مصنوعات چوبی و فلزی هر کدام دارای زیبایی خاص خود می باشند و شما می توانید آن ها را در ابعاد مختلف ازما تهیه نمایید. مصنوعات چوبی تفاوت هایی با مصنوعات فلزی دارند. مهم ترین تفاوت آن ها، تفاوت در مقاومتشان است، مصنوعات چوبی مقاومت کم تری نسبت به مصنوعات فلزی دارند صنایع فلزی مهر با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه تولیدات مصنوعات فلزی یکی از نام اوران این صنعت میباشد، شما میتوانید از طریق وب سایت صنایع فلزی مهر و یا ارتباط با شماره های 09129676087_ 09125239166 سفارش خود را ثبت کنید.


دیگر مطالب ویژه

حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر روش های افزایش طول عمر لاستیک تحولات اخیر در صنعت حمل‌ و نقل بین‌المللی چیلر، شاهزاده خنکای مطبوع ساخت منبع دو جداره آب گرم موتورخانه سفارشی در تمام ظرفیت ها خرید دستگاه تولید زغال و سرمایه گزاری در تولید زغال صنعتی مواد اولیه معدنی و شیمیایی در صنعت کشاورزی چه کابردهایی دارند؟ لوله گالوانیزه گرم و سرد؛ ویژگی‌ها و مشخصات، نوع کاربرد پی‌ال‌سی دلتا، بهترین برند PLC در بازار واترجت صنعتی آب سرد چیست ؟ قیمت خرید بهترین واترجت صنعتی دیزل ژنراتور بادوین بهترین فیلم‌های انگیزشی کسب و کار: منبع الهام برای کارآفرینان خرید بهترین انواع بالابر مخازن GRP راه‌حلی ایده‌آل برای ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن در صنایع پتروشیمی، ن معرفی مراکز خرید و بهترین اجناس برای خرید در رشت 3 اینورتر صنعتی پرکاربرد که باید بشناسید پرده برقی منزل چیست؟ (+مزایا و کاربردهای آن) پیزارو به عنوان رستوران محبوب سال 1402 از دیدگاه مردم انتخاب شد. گام مهم در تصفیه فاضلاب صنعتی و بازچرخانی پساب بررسی تأثیر فیلتر شنی کشاورزی در بهبود کارایی سیستم های آبیاری آشنایی با عملکرد و کاربردهای گیربکس سایکلو گومائو مقایسه میلگرد آجدار و میلگرد ساده در صنعت انواع دستگاه پرکن مایعات خرید عمده لوازم الکتریکی ساختمانی بهترین تولید کننده خط رنگ الکترواستاتیک یدک کش و امداد خودرو سیار جاده ساوه خرم آباد تحول صنعت ایران با آموزش فروش و بازاریابی دغدغه اصلی شما در انبار صنعتی چیست؟ بهترین سایت تعمیر لباسشویی در اسلامشهر روش های اتصال لوله مسی بدون جوشکاری مراقبت از پاهایتان با جدیدترین مدل‌ های کفش لژدار راهنمای جامع خرید روغن هیدرولیک سمنت برد: ایده‌ای خلاقانه برای سقف و دیوار خرید دستگاه درب بندی با بهترین قیمت - دستگاه مناسب ظروف فلزی

لیست کامل