www.sanat.ir

:: پرده برقی منزل چیست؟ (+مزایا و کاربردهای آن) ::


 

بدون شک یکی از بهترین المان هایی که می تواند در دکوراسیون داخلی منزل زیبایی فوق العاده ای ایجاد کند، پرده است. پرده ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که هر کدام با طرح و مدل خاص خودشان، می توانند زیبایی فوق العاده ای به منزل بدهند. با وجود طرح ها و مدل های متنوع برای این محصولات، از نظر نحوه عملکرد نیز در پرده ها تفاوت هایی وجود دارد. نسل جدید پرده های موجود در بازار، پرده برقی منزل هستند که با کاربرد مدرن خود، می توانند کارایی بسیار خوبی در منازل داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با پرده برقی، مزایا و کاربردهای این پرده ها، این مقاله را تا انتها بخوانید.

پرده برقی منزل چیست؟

پرده برقی منزل یکی از انواع پرده های نوینی است که در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این پرده مشخص است، می تواند به صورت برقی کار کند. یک موتور الکتریکی روی پرده برقی نصب می شود که فرمان باز و بسته شدن پرده را از ریموت کنترل کننده دریافت خواهد کرد. بنابراین می توان این پرده ها را از راه دور و با کمک ریموت جابجا کرد.

پرده برقی منزل از نظر نحوه باز و بسته شدن به دو دسته پرده های برقی کنارر ونده و پرده های برقی بالا و پایین رونده تقسیم بندی می شود. پرده های کرکره ای از جمله پرفروش ترین پرده های برقی منزل هستند که با کاربردهای متنوع خود، می توانند برای هر بخش از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرند. با این حال پرده های معمولی مانند پرده های حریر نیز می توانند به صورت برقی طراحی شوند تا به صورت کنارونده از آن ها استفاده نمود.

پرده برقی منزل چیست؟

مزایای استفاده از پرده برقی در منزل

استفاده از پرده برقی در منزل به ویژه در منازلی که افراد با شرایط خاص حضور دارند، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که شامل موارد زیر هستند:

  • باز و بسته کردن پرده از راه دور

از مهم ترین مزیت های استفاده از پرده برقی منزل، امکان باز و بسته کردن این پرده ها از راه دور است. بنابراین، در شرایطی که دسترسی به پرده برای باز و بسته کردن سخت است، این نوع پرده می تواند بسیار راهگشا و کاربردی باشد.

  • مناسب برای افراد با محدودیت حرکتی

اگر سالمند، معلول یا بیمار در منزل دارید که قادر به حرکت برای باز و بسته کردن پرده نیست، می توانید از پرده برقی استفاده کنید. این نوع پرده با یک ریموت از راه دور توسط این افراد قابل کنترل است.

  • تنوع در طرح و مدل

پرده برقی منزل یک نوع پرده خاص نیست که مجبور شوید آن را با رنگ یا طرح خاصی سفارش دهید. بلکه تنوع در مدل های این نوع پرده بسیار زیاد است. بنابراین این پرده می تواند با سبک دکوراسیون داخلی منزل همخوانی بسیار زیادی داشته باشد.

مزایای استفاده از پرده برقی در منزل

کاربردهای پرده برقی در خانه

پرده های موجود در بازار دارای تنوع بسیار زیادی هستند. این تنوع از یک طرف می تواند به افراد این امکان را بدهد تا با توجه به سلیقه و نظر شخصی خودشان از پرده ها در منزل خود استفاده کنند، از یک طرف دیگر انتخاب را برای افراد سخت تر خواهد کرد. شناخت کاربردهای هر یک از انواع پرده های موجود در بازار، می تواند به افراد برای انتخاب بهترین پرده کمک بسیار زیادی کند. در ادامه به کاربردهای متنوع پرده های برقی در منزل اشاره می کنیم.

  • قابل استفاده در سالن پذیرایی با طرح دلخواه

  • مناسب برای اتاق خواب به ویژه اتاق خواب کودکان

  • قابل استفاده برای آشپزخانه جهت تامین نور مورد نیاز

پرده برقی هوشمند و تفاوت آن با پرده برقی منزل

پرده برقی هوشمند یکی از پرفروش ترین انواع پرده های برقی است که با کمک سنسورهای اختصاصی و برنامه ریزی مشخص کار می کند. این پرده ها متفاوت از پرده های برقی هستند و صرفا با یک ریموت کنترل نمی شوند. بلکه سنسورهایی روی پرده های هوشمند برقی نصب می گردد که اجازه می دهد پرده ها در زمان مناسب و برنامه ریزی شده به صورت خودکار باز و بسته شوند. این پرده ها می توانند به گوشی تلفن همراه متصل شوند تا امکان کنترل پرده از راه دور نیز وجود داشته باشد.

سفارش پرده برقی برای خانه در شرکت ویستا افرند

با توجه به برتری های پرده برقی منزل، می توان این پرده ها را در منزل مسکونی و آپارتمان ها مورد استفاده قرار داد. برخلاف نظر بسیاری از شما، پرده های برقی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می توان آن ها را با رنگ بندی متنوع و طرح های دلخواه سفارش داد. در صورت نیاز به سفارش پرده های برقی، می توانید از شرکت دکوراسیون ویستا افرند که بهترین مدل های پرده برقی را به شما ارائه می کند؛ کمک بگیرید. این مجموعه تنوع بالایی از طرح و رنگ بندی برای پرده های برقی دارد و با ارائه خدمات نصب، استفاده از این پرده های برقی را تسهیل می کند.

 


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل