www.sanat.ir

:: واترجت صنعتی آب سرد چیست ؟ قیمت خرید بهترین واترجت صنعتی ::


دستگاه واترجت صنعتی آب سرد توانایی شست‌وشوی آلاینده‌هایی که بر روی سطوح قرار می‌گیرند را دارد که این فرایند را با استفاده از پاشیدن آب سرد با فشار قوی انجام می‌دهد.

در محیط‌های صنعتی با وسعت بالا استفاده از روش‌های نظافت سنتی، کارایی لازم را ندارد و به همین دلیل به‌کارگیری دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته می‌تواند فرایند تمیزکردن و حدف آلاینده‌ها را بهبود ببخشد.

با توجه به اینکه آلاینده‌های تولیدشده در سطوح صنعتی نسبت به سایر حوزه‌ها بسیار بیشتر و سنگین‌تر است، امروز شاهده استفاده از انواع واترجت صنعتی در کارخانه‌های مختلف هستیم. جت واش محصولی بوده که از فناوری‌های پیچیده‎‌ای برخوردار است تا بتواند به‌خوبی آلاینده‌های این‌چنینی را حذف کند.

دقت داشته باشید، جت واش‌ها خود در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود. هریک از این دستگاه‌ها از فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کند تا بتواند آلایندگی‌ها را با کارآمدترین روش‌ها حذف کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره کارایی و انواع چنین محصولاتی صحبت کنیم.

مزایای شست‌وشو با واترجت صنعتی چیست؟

بدون شک، استفاده از نیروی انسانی به منظور از بین بردن آلایندگی‌های شدید و نفوذ به تخلل‌های متنوع، علاوه بر هزینه‌های بالا، قادر به دستیابی به هدف مطلوب شما نخواهد بود.استفاده از جت واش‌ها این امکان را فراهم کرده است تا کار شست‌وشو در صنایع مختلف با کیفیت بالایی انجام شود.

با توجه به فشار بالایی که در این دستگاه‌ها ایجاد می‌شود، می‌توان از آن‎ها برای تمیزکردن عمقی آلاینده‌های مختلف استفاده کرد. این فناوری برای شست‌وشوی ذرات آلاینده‌ای که به سطوح متخلل و ناصاف نفوذ کرده است، بسیار موثر خواهد بود.

نازل خروجی چنین محصولاتی می‌تواند آب را با فشار بسیار بالا به درزها و شیارهای مختلف وارد کند. این امکان با توجه به سطح مقطع کم نازل، بهتر فراهم شده است.

همچنین، استفاده از واترجت صنعتی برای شست‌وشو و حذف آلاینده‌ها، می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی زیادی کند. به‌علاوه‌، با استفاده از چنین محصولاتی، ایمنی کاربر به‌خوبی حفظ و مشکلی از این بابت برای او ایجاد نخواهد شد.

یکی از مشکلاتی که به‌دلیل وجود آلایندگی در سطوح مختلف صنعتی ایجاد می‌شود، کاهش کارایی خطوط تولید است. این در حالی است که با استفاده از جت‌ واش‌ها به‌راحتی می‌توان سطوح گوناگون را از آلاینده‌ها حذف کرد و کارایی آن‌ها را به حالت قبلی برگرداند.

منظور از واترجت صنعتی آب سرد چیست؟

دستگاهی که قادر است برای رفع آلودگی و کثیفی‌های موجود در یک محیط، آب سرد را با فشار بالا به بیرون بپاشد، با نام واترجت صنعتی آب سرد معروف است که یکی از متداول‌ترین دستگاه‌های نظافتی به‌شمار می‌رود.

با توجه به اینکه امکان دارد در مواردی، آب سرد توانایی برطرف‌کردن لکه‌ها را نداشته باشد، برای بهبود عملکرد این دستگاه از مواد شوینده استفاده می‌شود تا قدرت تمیزکنندگی افزایش پیدا کند.

اجزا و مشخصات فنی واترجت آب سرد

پمپ، موتور، ورودی آب، لنس، شیلنگ فشار قوی و نازل پاشش آب از اجزای اصلی این دستگاه هستند که با استفاده از یک شاسی مقاوم تولید می‌شود و در بخش خارجی شاسی، پوشش ضدسایش به‌کار می‌رود که در بالابردن دوام بیشتر واترجت تاثیرگذار است.

اثربخشی کار دستگاه برای نظافت در بخش‌های صنعتی، وابسته به فشار آب است که برحسب پوند بر اینچ (PSI) سنجیده می‌شود و هرچه عدد PSI بالاتر باشد، می‌توان انتظار داشت که میزان فشار واترجت افزایش پیدا کند.

به‌طور کلی برای واترجت‌های صنعتی آب سرد میزان فشاری که مد نظر قرار می‌گیرد چیزی بین 1500 تا 3000 پوند بر اینچ است که می‌تواند عملکرد مناسبی را ازاین‌طریق ارائه دهد.

کاربرد واترجت های صنعتی آب سرد

شوینده فشار قوی آب سرد به‌طور معمول برای نظافت مکان‌هایی که آلودگی‌های سطحی دارند و نیازمند استفاده از آب گرم برای نفوذ بیشتر به کثیفی‌ها نیستند، کاربرد دارد.

موارد کاربرد مختلفی را می‌توان در مکان‌های صنعتی برای تمیزکردن سطوح سخت، ازبین‌بردن کثیفی‌ها، مواد و فرآورده‌هایی در نظر گرفت که شامل استفاده در پالایشگاه، صنایع غذایی، کارگاه‌ها و کارخانه‌جات می‌شود که برای شست‌وشوی کف و سقف به‌کار می‌رود.

ازآنجایی‌که واترجت یک شوینده فشار قوی است، اکثر صاحبان مشاغل کوچک و کارگاه ها برای شست‌وشو از آن استفاده می‌کنند و قابلیت کارکرد طولانی برای نظافت محیط‌های زیر را دارد:

  • فضای داخلی اماکن تجاری و صنعتی
  • نمای ساختمان‌ها
  • تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی
  • نظافت خودرو

درضمن بسیاری از بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و اماکن مذهبی نیز برای شست‌وشو و نظافت از دستگاه جت واش آب سرد بهره می‌برند تا با سرعت بیشتری بتوانند کثیفی‌ها را نابود کنند.

مزایای استفاده از واترجت صنعتی آب سرد

معیارها و مشخصه‌های مختلفی را می‌توان مورد بررسی قرار داد که منجر به استفاده گسترده واترجت‌های صنعتی در محیط‌ها و مکان‌های متنوع می‌شود که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر هستند.

بالا بردن کیفیت شست و شو با شوینده فشار قوی آب سرد

با توجه به اینکه آب با فشار زیادی به سمت سطوح پاشیده می‌شود، این امکان وجود دارد تا آلودگی‌ها در نقاطی که امکان دسترسی کم‌تری دارد نیز به‌راحتی پاک شود تا شاهد بالارفتن کیفیت نظافت در محیط باشید.

جلوگیری از هدررفت آب با واترجت صنعتی آب سرد

در روش‌های سنتی معمولا برای تمیزکردن محیط باید مقدار زیادی آب مصرف کنید. اما زمانی که واترجت‌ها، آب را با فشار زیادی به بیرون می‌پاشند نیاز به حجم کم‌تری دارند. پس ازاین‌طرق در مصرف آب صرفه‌جویی می‌شود.

استفاده از واترجت آب سرد به زحمت کمتری نیاز دارد

سرعت‌عمل بالا و کارایی مناسب از سری ویژگی‌هایی است که می‌تواند به کاربر کمک کند که فرآیند نظافت را در مدت‌زمان سریع‌تری انجام دهد و همین مسئله نیز در کاهش فعالیت بدنی و زحمت نیروی انسانی تاثیر زیادی دارد.

پایین‌آمدن هزینه‌های نظافتی، عدم‌آسیب به محیط‌زیست و افزایش طول‌عمر تجهیزات از دیگر مزایایی است که می‌توان برای واترجت‌های صنعتی آب سرد در نظر گرفت.

آشنایی با انواع واترجت صنعتی آب سرد

واترجت‌های صنعتی آب سرد را می‌توان با توجه به نحوه راه‌اندازی موتور در گروه‌های مختلفی قرار داد که هرکدام، از کارایی و عملکرد مناسبی برخودار هستند و مهم‌ترین مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • بنزینی: موتور این مدل برای شروع به کار، نیاز به استفاده از بنزین دارد تا قادر به راه‌اندازی پمپ و دیگر قطعات باشد.
  • دیزلی: در محیط‌هایی که امکان دسترسی به کابل برق نباشد، از موتورهای دیزلی استفاده می‌شود که قابلیت سرویس و نگهداری آسانی دارند.
  • برقی: انرژی لازم برای شروع به کار موتور در این مدل واترجت آب سرد ازطریق نیروی الکتریکی است که خود شامل 2 گروه تک فاز و 3 فاز است.

monibco.com

شرکت فن توسعه منیب

02137824000

نکاتی که باید برای نگهداری واترجت آب سرد در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید طول عمر دستگاه خود را بالاتر ببرید بهتر است تمامی نکات لازم برای سرویس و نگهداری مناسب از واترجت‌های صنعتی آب سرد را در نظر بگیرید که عبارت‌اند از:

  • دمای آب مورد استفاده برای این دستگاه تا حد خاصی است و درصورت عدم توجه به این مورد امکان بروز آسیب برای کارواش آب سرد وجود دارد.
  • درصورتی‌که از آبی با املاح زیاد استفاده کنید، ممکن است به پمپ و دیگر اجزای واترجت آسیب وارد شود.
  • برای استفاده صحیح و مناسب از این دستگاه بهترین کار این است که قبل از هر اقدامی، دفترچه راهنما را مطالعه کنید.
  • اگر از مواد شوینده برای انجام نظافت استفاده می‌کنید، باید بعد از اتمام کار سر نازل واترجت را به‌خوبی بشویید.
  • در دوره‌های زمانی مشخصی اقدامات لازم برای بررسی تمامی قطعات حساس و مهم واترجت‌های صنعتی آب سرد را انجام دهید.
  • از برخورد آب بر روی شاسی واترجت جلوگیری کنید.
  • پس از اینکه عملیات شست‌وشو و نظافت به پایان رسید، برای جلوگیری از مسدودشدن شیلنگ، آب باقی‌مانده در آن را خالی کنید.
  • اتصالات و واشرهای دستگاه را در مواقع نیاز روغن‌کاری کنید.

برای خرید واترجت صنعتی آب سرد به کجا مراجعه کنیم؟

کارایی و عملکرد مناسب شوینده‌های فشار قوی آب سرد مستلزم توجه به کیفیت و برند این محصول است که در همین راستا باید یک مرکز معتبر را برای خرید انتخاب کنید که شرکت منیب گزینه بسیار خوبی برای این منظور است.

شرکت منیب انواع مختلف واترجت‌های صنعتی پیشرفته از برترین برندهای اروپایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فرایند نظافت صنعتی را به بهترین شکل اجرا کنید.

جمع‌بندی

واترجت صنعتی آب سرد یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که برای نظافت در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که مزایایی همچون کاهش زحمت نیروی کار، جلوگیری از هدررفت آب، بهبود کیفیت شست‌وشو و برخی موارد دیگر را به‌دنبال دارد.


دیگر مطالب ویژه

تولید و فروش انواع المنت حرارتی بدون واسطه معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع

لیست کامل