www.sanat.ir

:: قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ ::


 

قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟

02144004900

برای سفارش انواع پارکت ها و لمینت ها و کفپوش ها و دیوارپوش ها و قرنیز ها و ... با ما تماس بگیرید.

می‌خواهید فضای خانه خود را گرم و دنج کنید؟ پارکت و کفپوش چوبی فضای خانه یا اداره را گرم و زیبا می‌کند. رنگ طبیعی چوب انرژی‌بخش است و باعث آرامش خاطر می‌شود. اگر به چنین فضایی علاقه‌مند هستید، پارکت لمینت انتخاب عالی برای شما خواهد بود. امّا قیمت پارکت متری چنده؟ چقدر باید برای آن هزینه کنیم؟ پارکت‌ها، کفپوش و لمینت انواع مختلفی دارند و قیمت هر یک از آنها متفاوت است.

خرید و قیمت پارکت (پارکت لمینت)

راهنمایی برای انتخاب بهترین پارکت، لمینت و کفپوش

انتخاب یک کفپوش مناسب به سلیقه، نیاز و بودجه شما بستگی دارد. در اینجا مواردی که هنگام انتخاب و خرید پارکت، لمینت و کفپوش باید به آنها توجه کنید را به شما خواهیم گفت تا خرید خود را راحت‌تر انجام دهید.

انتخاب پارکت مناسب:

  • جنس چوب: چوب‌های مختلفی برای پارکت استفاده می‌شود، برای مثال چوب بلوط مقاومت بالاتری نسبت به چوب درختان نرم دارد.

  • ضخامت و عرض: با بالا رفتن ضخامت، قیمت پارکت هم بیشتر می‌شود. اگر نمی‌خواهید هزینه بالایی پرداخت کنید، ضخامت متوسط را انتخاب کنید. البته پارکت بیشتر برحسب متراژ تعیین می‌شود و برای آنکه بدانید پارکت متری چنده، لازم است با تولیدکننده برتر آن تماس بگیرید.

  • فینیش و پوشش: پارکت می‌تواند مات، براق یا نیمه مات باشد، مهم آن است که شما کدام را می‌پسندید و با طراحی و سبک اتاق شما چقدر هماهنگ است.

نکات مهم در انتخاب لمینت:

ویژگی‌های

توضیحات

کیفیت لایه عایق

لمینت شامل یک لایه عایق است که از نفوذ آب و ضربه جلوگیری می‌کند. عایق‌های با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

مقاومت و ضخامت

لمینت‌هایی که ضخامت بیشتری داشته باشند، مقاوم‌تر هستند.

زیبایی و هماهنگی

در انتخاب رنگ و الگویی لمینت دقت کنید تا با دکور و سلیقه شما هماهنگی داشته باشد.


 

در انتخاانتخاب بهترین پارکت طرح با توجه به بودجهب کفپوش نیز به جنس مواد، نحوه نگهداری و هزینه آن توجه کنید. کفپوش می‌تواند از جنس وینیل، لینولیوم و کرامیک باشد. هر یک از آنها ویژگی‌های خاصی از جمله مقاومت در برابر آب، ضربه و سایش را دارند. برخی از کف‌پوش‌ها نیاز به نگهداری و تمیزی کمتری نسبت به سایر کف‌پوش‌ها دارند. هزینه نصب و نگهداری کف‌پوش نیز باید در نظر گرفته شود. انتخاب کف‌پوشی که هزینه مناسبی دارد و به همراه آن کیفیت مناسبی ارائه می‌دهد، مهم است.

انتخاب بهترین پارکت طرح با توجه به بودجه

انتخاب بهترین طرح برای پارکت، لمینت و کف‌پوش با توجه به بودجه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با توجه به چند نکته می‌توانید یک پارکت یا کف‌پوش با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنید:

مقایسه قیمت:

آیا همیشه محصولات گران قیمت خارجی بهترین هستند؟ بسیاری از تولیدکنندگان داخلی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تر محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کنند. پس پیش از خرید بد نیست به مقایسه قیمت‌ها بپردازید. علاوه بر آن، مقایسه قیمت‌ها از محصولات مختلف به شما کمک می‌کند تا طرحی را که با بودجه شما سازگاری دارد، انتخاب کنید. مطمئن شوید که هزینه نصب و هر گونه هزینه‌های اضافی را در محاسبه خود در نظر گرفته باشید.

گزینه‌های ارزان‌تر:

بسیاری از گزینه‌های ارزان طرح‌های شیک و جذابی دارند. همچنین، کیفیت آنها قابل قبول است و با بودجه‌های محدودتر سازگاری بیشتری دارند.

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه:

تخفیف‌ها را از دست ندهید. برای آنکه بدانید در تخفیف‌ها پارکت متری چنده یا قیمت لمینت چقدر است، گزینه عضویت را وب‌سایت فروشگاه مد نظر خود ثبت کنید.

جزئیات کمتر و طراحی ساده‌تر:

گاهی اوقات، جزئیات باعث می‌شوند تا یک نوع پارکت یا کف‌پوش هزینه بیشتری داشته باشد. بالا بودن این جزئیات همیشه ایدئال نیست و شاید با اتاق شما هماهنگی هم نداشته باشد. در نتیجه، اگر بودجه محدودی دارید طرح‌های ساده‌تر را مد نظر قرار دهید.

ویژگی‌های یک پارکت مرغوب

برای خرید پارکت به چند مورد دقت کنید:

  • کیفیت مواد اولیه: چوب پارکت باید با کیفیت و بدون نقص باشد، روکش و رنگ آن یک دست بوده و چسب و مواد اولیه مرغوبی داشته باشد.

  • مقاومت: چوب همان طور که می‌دانید نسبت به رطوبت حساس است، امّا در پارکت از چوب‌های مهندسی و فراوری شده استفاده می‌کنند، در نتیجه نسبت به سایش، خراش، آب و رطوبت، ضربه و تغییر رنگ مقاومت بیشتر نشان می‌دهند. به خصوص پارکت لمینت که یک لایه عایق بیشتر دارد.

تولید کننده، پارکت را در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌کند تا برای هر سلیقه‌ای یک گزینه دلخواه وجود داشته باشد. پس اگر به دنبال پارکتی هستید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد، نگران نباشید آن را پیدا خواهید کرد.


انواع پارکت برای خرید

انواع پارکت برای خرید

پارکت شامل دو نوع اصلی پارکت چوبی و لمینت می‌شود. پارکت‌های چوبی از انواع چوب طبیعی ساخته می‌شوند و به روش‌های مختلف مقاومت و دوام آنها افزایش پیدا می‌کند. قیمت آنها اغلب از حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع آغاز می‌شود.

پارکت‌های لمینت از الیاف چوب ساخته می‌شوند و شامل چند لایه می‌شود. لایه رویی آن از جنس ملامینه است که در برابر سایش و خراش مقاوم خواهد بود. لایه طرح می‌تواند حالت چوبی یا سنگی داشته باشد!

لایه HDF لایه‌ای از فیبر با چگالی بالا است و استحکام ثابت پارکت را تامین می‌کند. لایه زیرین آن از جنس پلاستیک خواهد بود و مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل پارکت لمینت می‌شود. این نوع پارکت، قیمت مناسبی دارد، نصب آن آسان است و در طرح و رنگ‌های مختلفی می‌توان آن را پیدا کنید.

نوع مواد پارکت

ویژگی‌ها

قیمت

HDF

پارکت ارزان و پرکاربرد

از متری ۱۰۰ هزار تومان

MDF

میان‌رده با طرح‌های زیبا

از متری ۳۰۰ هزار تومان

SPC

گران‌قیمت با طرح‌های خاص

از متری ۱ میلیون تومان


تشخیص لمینت با کیفیت

تشخیص لمینت با کیفیت

زمانی که قصد دارید هزینه‌ای را برای محصولی پرداخت کنید باید از کیفیت آن مطمئن شوید. یک پارکت لیمنت خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ چطور گزینه مناسب را تشخیص دهیم؟

اولین مسئله بررسی ظاهر پارکت لمینت است. اگر از فروشگاه آنلاین خرید خود را انجام می‌دهید، به عکس‌های محصول توجه کرده و دقت کنید.

یک لمینت مرغوب و با کیفیت سطحی صاف و یکدست دارد و هیچ‌گونه ناهمواری، برجستگی یا فرورفتگی در آن دیده نمی‌شود. کیفیت چاپ طرح روی لمینت باید واضح و بدون نقص باشد. به لبه‌های لمینت نیز دقت کنید، لبه‌ها باید سالم و بدون پریدگی یا شکستگی باشند.

قیمت پارکت لمینت با کیفیت، معمولاً از پارکت‌های بی کیفیت گران‌تر است. اما، به یاد داشته باشید که همیشه قیمت بالا، تضمین‌کننده کیفیت نیست. شما می‌توانید از بهترین تولیدکننده و فروشگاه اینترنتی، پارکت لمینت با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

آیا کف‌پوش گران‌تر بهتر است؟

در یک جواب ساده: نه لزوماً! قیمت یک کف‌پوش همیشه نشان دهنده کیفیت آن نیست. مهم آن است که کف‌پوش را از یک فروشگاه معتبر و با سابقه خریداری کنید تا از کیفیت کف‌پوش مطمئن شوید.

عوامل متعددی بر قیمت کف‌پوش‌ها تاثیر می‌گذارند:

  • نوع مواد اولیه: مواد اولیه گران‌تر مانند چوب طبیعی یا سنگ مرمر، قیمت کف‌پوش را افزایش می‌دهند.

  • برند و شرکت تولیدکننده: برندهای معروف و شناخته شده معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند.

  • پیچیدگی طرح و رنگ: طرح‌ها و رنگ‌های پیچیده‌تر و خاص‌تر، قیمت کف‌پوش را افزایش می‌دهند.

  • هزینه‌های نصب: نصب برخی از کف‌پوش‌ها مانند پارکت چوبی، نیاز به نصاب ماهر و ابزارهای خاص دارد و به همین دلیل، هزینه نصب آنها بیشتر است.

قیمت انواع کف‌پوش PVC

کف‌پوش‌های پی وی سی (پلی‌وینیل‌کلراید) نوعی کف‌پوش محبوب هستند که به دلیل قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ، نصب آسان و مقاومت بالا شناخته می‌شوند. این نوع کف‌پوش‌ها در دو نوع کلی تایلی و رولی تولید می‌شوند

این نوع کف‌پوش می‌تواند طرح چوب یا سنگ داشته باشد تا با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ شود.

اگر برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت هستند قصد خرید کف‌پوش PVC را دارید، مدل‌های ضد آب را انتخاب کنید. برای مکان‌های پرتردد مثل مغازه و ادارات نیز به شما PVC ضخیم‌تر را توصیه می‌کنیم.

قیمت کف‌پوش PVC برای هر متر از ۲۴۰ هزار تومان آغاز می‌شود. البته، قیمت‌هایی که بیان می‌کنیم با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کنند، در نتیجه همیشه پیش از خرید از فروشگاه استعلام قیمت کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

پارکت متری چنده؟

قیمت پارکت لمینت از هر متری ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. پارکت‌های ارزان ممکن است از متری حداقل ۴۵ هزار تومان شروع شوند که این بستگی به نوع پارکت دارد.

قیمت پارکت پذیرایی و لوکس چقدر است؟

پارکت پذیرایی و لوکس اغلب از چوب درختان تهیه می‌شود و هزینه بالاتری نسبت به پارکت‌های ارزان یا لمینت دارد. به‌عنوان‌مثال قیمت پارکت از جنس چوب بلوط از حدود ۸۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع شروع می‌شود. قیمت پارکت از جنس چوب راش نیز از حدود ۱ میلیون تومان آغاز می‌شود. با این حال این قیمت‌ها تقریبی هستند و برای دریافت قیمت دقیق، ابتدا ابعاد پذیرایی خود را اندازه‌گیری کرده و پس از انتخاب طرح دلخواه، با فروشنده معتبر کف‌پوش و پارکت تماس بگیرید.

چطور پارکت اقساطی بخریم؟

بسیاری از افراد دوست دارند تا فضای خانه یا اداره خود را تغییر دهند؛ اما هزینه‌های بالا گاهی مانع از این کار می‌شود. در نتیجه به فکر خرید اقساطی می‌افتند. آیا فروشنده‌ها پارکت اقساطی ارائه می‌دهند؟ بله بهترین فروشنده پارکت و کف‌پوش آن است که بتواند موقعیتی را برای خرید افراد مختلف فراهم کند و در نتیجه طرح‌های اقساطی مختلف را ارائه دهد.

شرایط و ضوابط خرید اقساطی پارکت در فروشگاه‌ها مختلف است و قبل از خرید، حتماً شرایط و ضوابط را با دقت بررسی کنید. اگر از کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنید لازم است از نحوه و شرایط دوره پرداخت آگاه باشید.

هزینه نصب پارکت، کفپوش و لیمنت چقدر است؟

نصب پارکت و لیمنت آسان به نظر می‌رسد، امّا اگر می‌خواهید یک نصب دقیق، یکدست و تمیز داشته باشید، بهتر نصاب‌های ماهر را استخدام کنید. هزینه نصب پارکت، کفپوش یا لمینت بسته به چندین عامل متفاوت مشخص می‌شود. این عوامل شامل متراژ، شرایط زیر ساختی و محل جغرافیایی می‌شوند.

همچنین، دستمزد نصاب، مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز را نیز مد نظر قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر با متخصصان و همچنین فروشگاه اینترنتی ارائه‌دهنده خدمات نصب پارکت و کف‌پوش در تماس باشید.

نتیجه‌گیری و قیمت نهایی!

رنج‌های قیمتی متفاوتی برای قیمت پارکت و کف‌پوش و لمینت مطرح کردیم؛ اما ما نمی‌توانیم یک قیمت نهایی را برای شما تعیین کنیم. باید اول اندازه‌گیری‌های لازم را انجام دهید، نوع پارکت را انتخاب کنید یا در همان ابتدا تصمیم بگیرید آیا کفپوش می‌خواهید یا پارکت چوبی یا شاید هم پارکت لمینت را بیشتر می‌پسندید! به جز هزینه قطعات اصلی پارکت و کفپوش، باید هزینه‌های نصب، زیرسازی، قرنیز و فوم را هم در نظر بگیرید. نگران بالا رفتن هزینه‌ها نباشید و با انتخاب پارکت اقساطی، پرداخت‌های خود را بخش‌بندی کرده و کاهش دهید.

 

برچسب ها : پارکت,لمینت,کفپوش,قرنیز,دکوراسیون,طراحی داخلی,کف,پوشش کف,مدرن فلور


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل