www.sanat.ir

:: معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران ::


رنگ خودرو، رنگ مناسب چوب، تینر و انواع اسپری مثل اسپری ضد زنگ از محصولات کاربردی به‌شمار می‌روند. کیفیت رنگ در ایجاد پوششی یکنواخت و محافظ برای سطوح اهمیت دارد. در این مقاله قصد داریم محصولات یکی از بهترین کارخانه های تولید رنگ را بررسی و معرفی کنیم.

درباره کارخانه رنگ اطلس فام سهند

شرکت اطلس فام سهند (وبسایت: atlasfam.com) از پرافتخارترین و برترین تولیدکنندگان انواع رنگ خودرو، رنگ چوب، رنگ صنعتی و دیگر محصولات مرتبط با رنگ و رزین است که دو سال پی‌درپی عنوان «صادرکننده نمونه کشور» را کسب کرد! مشتریان شرکت اطلس فام این شرکت رنگ و رزین خوشنام را به برخورداری از محصولات خلاقانه، کاربردی و باکیفیت عالی می‌شناسند!

کارخانه رنگ اطلس فام در حال حاضر دارای 50 نمایندگی فعال در ایران و خارج از ایران است، بیش از 120 نوع محصول کاربردی و مربوط به رنگ و رزین دارد و تولیدات باکیفیت خود را به 25 کشور خارجی صادر می‌کند. محصولات شرکت رنگ اطلس فام سهند به شما در ایجاد پوششی مقاوم و جذاب کمک می‌کنند!

محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند تحت برندهای هافمن و NOY تولید می‌شوند که از برندهای محبوب رنگ و رزین در بازار هستند. در ادامه، لیستی از محصولات شرکت اطلس فام سهند را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

1. محصولات چوب

انواع رنگ مناسب چوب در شرکت اطلس فام سهند تولید می‌شود؛ مانند رنگ پلی اورتان چوب، رنگ آکریلیک چوب، رنگ فوری چوب، رنگ نیم پلی استر چوب و رنگ‌های شفاف چوب. برای شاپان کاری هم می‌توانید از رنگ شاپان هافمن (تولید کارخانه رنگ اطلس فام سهند) استفاده کنید.

2. محصولات خودرو

شرکت صنایع رنگ اطلس فام سهند یکی از بهترین تولیدکنندگان رنگ خودرو با ارائه پوشش‌ها و رنگ‌های با کیفیت است. رنگ خودروهای هافمن علاوه بر ایجاد پوششی یکنواخت و صاف، از خودروی شما در مقابل فرسایش، خوردگی و زنگ‌زدگی و رطوبت محافظت می‌کنند.

رنگ آکریلیک ماشین، آستر پلاستیک، خمیر درزگیر و موم پاششی، رنگ فوری خودرو و بتونه سنگی در شمار سایر محصولات خودرو است که در کارخانه رنگ اطلس فام سهند با بهترین کیفیت تولید می‌شوند.

3. انواع اسپری

اسپری‌های کارخانه رنگ اطلس فام سهند از محصولات بسیار کاربردی و مؤثر هستند. شما می‌توانید انواع اسپری رنگ بر، انژکتور شوی، سریع خشک، آنتی گریول، چسب، روان کننده، ضد زنگ، کلیر و شیشه مات کن را از شرکت صنایع رنگ اطلس فام سهند به‌راحتی خریداری کنید.

4. تینرها و حلال های صنعتی

کارخانه رنگ اطلس فام با تولید تینر در سال 1390 کار خود را آغاز کرد و هر روز به تنوع تولیدات خود افزود! اکنون با تولید و عرضه انواع تینر آکریلیک، بیس کوت، پلی اورتان و فوری نیاز مشتریان را تأمین می‌کند. انواع مواد اولیه تیتر و حلال نیز با کیفیت بسیار خوب در کارخانه رنگ اطلس فام تولید می‌شود.

5. رنگ های صنعتی

از سال 1393 تولید رنگ های صنعتی هم به سایر محصولات رنگ و رزین اطلس فام اضافه شد. رنگ های صنعتی هافمن ضمن ایجاد جلوه‌ای زیبا روی ماشین‌آلات و قطعات فلزی از آن‌ها در مقابل رطوبت، گرمای شدید و آسیب‌های ناشی از ضربه‌های فیزیکی محافظت می‌کنند.

6. حلال های صنعتی

در سال 1396، تولید مواد اولیه تینر و حلال های صنعتی در کارخانه رنگ اطلس فام آغاز شد. شرکت صنایع رنگ اطلس فام با تولید انواع حلال صنعتی توانست نیازهای داخلی و خارجی را تأمین کند. ایزوبوتیل استات، نرمال بوتیل استات، اتیل استات و متیل استات را می‌توانید با کیفیت جهانی از کارخانه رنگ اطلس فام خریداری کنید.

سخن آخر؛ محصولات اطلس فام همگام با کیفیت جهانی!

یکی از شرکت های رنگ و رزین با محصولات با کیفیت و مؤثر، شرکت اطلس فام است. برندهای هافمن و NOY از برندهای زیرمجموعه شرکت صنایع رنگ اطلس فام محسوب می‌شوند که علاوه بر بازار داخلی، در خارج از ایران طرفداران خود را دارند و عرضه می‌شوند.

شرکت صنایع رنگ اطلس فام با تولید انواع رنگ خودرو، رنگ های صنعتی، رنگ مناسب چوب و محصولات دیگری مثل اسپری ضد زنگ، چسب، اسپری روان کننده و تینر از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت های رنگ و رزین در ایران محسوب می‌شود. کارخانه رنگ اطلس فام به کیفیت و نوآوری در محصولات خود متعهد است.

در شرکت اطلس فام، پژوهشگران، مهندسان و نیروی متخصص بومی تلاش می‌کنند با توجه به نیاز بازار، محصولاتی خلاقانه، مرغوب و مؤثر ارائه کنند. شرکت صنایع رنگ اطلس فام با شعار «کیفیت برتری نیست، کیفیت تعهد ماست»، با کسب عنوان «صادرکننده نمونه» و عرضه محصولات اثربخش و مرغوب نشان داد حضوری شایسته و مقتدر همگام با استانداردهای جهانی در بازار دارد.

 

 


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل