www.sanat.ir

:: دستگاه چسب زن کارتن را از کی بخریم 1402 ::


images_1678543173_640c89457d20e.jpeg

دستگاه برچسب زن کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه بسته بندی برای بسته بندی نهایی محصولات می باشد. پس از قرار دادن محصول در بسته بندی، دستگاه برچسب زن می تواند با توجه به نوع جعبه، بالا و پایین جعبه را بچسباند. دستگاه برچسب زن کارتن در کارگاه های تولید بالا استفاده می شود، زیرا راندمان کار پس از استفاده بسیار افزایش می یابد. امکان اتصال پرینترهای جوهر افشان و شماره بسته به هر نوع دستگاه برچسب زن کارتن وجود دارد.

دستگاه کارتن نارگیل اتوماتیک

سیلر کارتن اتوماتیک دارای یک تسمه نقاله است که پس از برخورد کارتن به کارتن لبه ها را جمع آوری و برچسب زن می کند. برخی از دستگاه های کارتن چسب سر و پایین کارتن را همزمان می چسبانند.

دستگاه جعبه کارتن دستی

برای مغازه ها و کارگاه های کوچک استفاده می شود. نوار چسب مقوایی دستی وسیله ای کوچک حاوی انواع کاغذ و نوار چسب است که با دست کشیده شده و روی محصول مورد نظر چسبانده می شود.

قیمت دستگاه چسب کارتن

از آنجایی که این دستگاه ها در مدل های مختلفی تولید می شوند، نسخه دستی این دستگاه کمترین قیمت و کارایی را نسبت به مدل های دیگر دارد. قیمت دستگاه لیبل زن کارتن تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن، کیفیت قطعات و اجزای مختلف دستگاه، شرکت یا سازنده دستگاه، وارداتی بودن سیلر کارتن است. . . یا تولید داخلی از عوامل مهم و موثر در قیمت یک دستگاه هستند.

خرید دستگاه چسب کارتن

دستگاه برچسب زن کارتن یکی از انواع دستگاه های بسته بندی مهم است که مرحله نهایی بسته بندی محصول را انجام می دهد. دستگاه برچسب زن پس از قرار دادن محصول در بسته بندی می تواند قسمت های بالایی و پایینی مقوا را بر حسب نوع بچسباند.

دستگاه برچسب زن کارتن در کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا راندمان کار پس از استفاده بسیار افزایش می یابد. در انتخاب دستگاه برچسب زن کارتن حتما به جنس، کیفیت و سازنده قطعات به کار رفته در دستگاه توجه کنید، باید خرید خود را از یک شرکت یا سازنده معتبر با سابقه در این زمینه انجام دهید. و تمامی قطعات و اجزای مختلف دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است تا بتوان مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کرد. با خرید دستگاه با کیفیت، هزینه تعمیر یا تعویض دستگاه در دراز مدت کاهش می یابد.

برای مشاهده قیمت دستگاه مهر و موم کارتن و اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک سایت تاپ ماشین برای چسب زن کارتن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

بهترین گروه فنی خودرو

گروه تاپ ماکینا با داشتن سالها تجربه در طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارخانجات فرآوری مواد غذایی، توانایی تولید کارآمدترین و با کیفیت ترین تجهیزات را با بهره گیری از مهندسین و متخصصین این حوزه دارد. برای بهبود هر چه بیشتر خدمات. خودت را داشته باش

در این مجموعه انواع دستگاه های فلافل، دستگاه های گامبال، سرخ کن های صنعتی، دستگاه های بطری، میکسر و میکسرهای صنعتی، نوار نقاله و میزهای انتقال چرخشی در ظرفیت های مختلف برای رفع نیاز کارخانه ها تولید می شود.

کلیه ابزارهای تولید شده در این مجموعه و قطعات به کار رفته در آنها با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده و دارای دستورالعمل نصب و نگهداری دوره ای، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشد.

در عین حال با مشاوره رایگان پیش خرید در این مجموعه با خرید تجهیزات مناسب با ظرفیت تولید کارخانه خود سرعت تولید و کیفیت محصول خود را افزایش داده و در نتیجه سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. . و عملکرد برای کارخانه

مزیت های رقابتی برجسته تاپ ماشین در ساخت دستگاه های چسب زن کارتن

• استفاده از دانش فنی و مهارت های عملکردی تکنسین های مجرب

• استفاده از ورق فولادی 304، 306 و ورق فولادی ST14، ST37، ST52

• تجهیزات با موتور برق و گیربکس موتوژن در چین، ترکیه و ایتالیا تولید می شود.

• طراحی و تولید دستگاه هایی در سایزهای مختلف، توان و کارایی متفاوت طبق سفارش مشتری.

• نصب، جذب و آموزش اپراتور در سراسر کشور توسط نیروهای متخصص

• عرضه محصولات تولیدی با 1 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط.

بهترین ویژگی های تاپ ماشین

• به اندازه کافی قوی برای هدایت مقوا و چسب

• ظرفیت بار استاتیک و دینامیکی

• تنظیم آسان اندازه برای بسته های مختلف

• مقاوم در برابر خوردگی، زنگ زدگی و فرسایش ناشی از برخورد ذرات

• دستورالعمل های واضح برای نگهداری دوره ای ابزار در هر شیفت

 


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل