www.sanat.ir

:: بهترین نوع دستگاه تخمه پزی ::


 

یکی از ساده ترین و مناسب ترین تجهیزات برای تفت و بو دادن تخمه و محصولات مشابه، استفاده از دستگاه تفت تخمه است که بهترین نوع دستگاه تخمه پزی با توجه به نوع نیاز شما ممکن است متفاوت باشد.

با کمک دستگاه تخمه پزی که انواع مختلفی از آن طراحی و تولید می شود، می توان انواع تخمه و دیگر محصولات را به خوبی تفت و بو دهد و در مکان های مختلفی هم چون مغازه های خوار و بار فروشی و سوپر مارکت ها استفاده کرد.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه تفت آجیل، خشکبار، حبوبات، تخمه و محصولات دیگر است. کلیه تجهیزات مورد استفاده در خط تولید و فرآوری خشکبار، به ویژه دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی حلزونی برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف و بر اساس نیاز مشتری ساخته می شوند.

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه تخمه پزی آشنا کنیم و به توضیح انواع آن و دیگر موارد مرتبط با آن بپردازیم، اگر قصد خریداری این دستگاه را دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دستگاه تفت تخمه چیست؟

دستگاه تخمه پزی از جمله تجهیزات مهمی به شمار می آید که جهت تفت و بو دادن تخمه و دیگر محصولات مختلفی هم چون بادام، پسته و آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به تنوع تخمه، این دستگاه توانایی تفت و بو دادن انواع تخمه کدو، ژاپنی، آفتابگردان، پسته و بادام را دارا می باشد و با کمک این دستگاه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، حجم بالایی از تخمه را تفت و آماده مصرف نمود.

جنس دستگاه و درام داخل آن از نوع استیل ضد زنگ و ضد خوردگی است که امکان شستشو را برای مشتریان فراهم می آورد. محصولات تولید شده توسط این دستگاه طعم و ظاهری دلپذیری دارند و تمامی نکات بهداشتی برای تولید محصولات رعایت می شود.

کار با دستگاه بسیار آسان است و به تجهیزات خاص و پیچیده ای نیاز ندارد و با کمک برق تک فاز یا سه فاز می توان از این دستگاه در مکان های مختلف بهره برد.

بسیاری از سوپرمارکت ها و مغازه های خوار و بار فروشی از دستگاه تفت تخمه استفاده می کنند تا محصولی که به مشتری می دهند، تازه و داغ باشد.

 

انواع دستگاه تخمه پزی

دستگاه تخمه پزی با توجه به کاربرد ویژه ای که برای انواع تخمه و دیگر محصولات مختلف دارد، از انواع دیگری برخوردار است که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند که از جمله آن ها می توان به دستگاه های تخمه پزی حلزونی، کاسه ای و تفت تخمه اتومات صنعتی اشاره کرد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

دستگاه تخمه پزی حلزونی

از انواع دستگاه تخمه پزی و تفت می توان دستگاه تفت حلزونی اشاره کرد که مخزن آن به صورت حلزونی طراحی شده است و با کمک آن می توان محصول را به بهترین شکل در دستگاه جابجا کرد و دمای یکسانی به محصول انتقال یابد.

قیف هایی که برای دستگاه حلزونی طراحی شده است، امکان ورود و خروج محصول به دستگاه را فراهم می سازد. این دستگاه در انواع ظرفیت های مختلفی طراحی و ساخته می شود و با ویژگی های ساخت برقی و گازی و کیفیت بالا، برای مغازه، کارگاه و کارخانه کاربرد دارد.

 

دستگاه تخمه پزی کاسه ای (مغازه ای)

دستگاه تفت تخمه کاسه ای نوع دیگر دستگاه تخمه پزی و تفت است که به روش قدیمی کار می کند. این دستگاه با داشتن ظرف استیل یا آهنی و پارویی که در آن می چرخد، به جابجایی محصول کمک می کند و با حرارتی که در زیر آن اعمال می شود، محصول را به آرامی تفت می دهد.

دستگاه تفت مغازه ای برای محصولات ارزان و سبک مانند تخمه بهترین گزینه ایده آل می باشد.

 

دستگاه تفت تخمه اتومات صنعتی

دستگاه تفت تخمه در ظرفیت های مختلف و ابعاد گوناگون طراحی و ساخته می شود و یکی از ظرفیت ها، مدل اتومات صنعتی است که در ابعاد بزرگ ساخته شده است و برای کارگاه ها و کارخانه های صنعتی که تولیدات روزانه با حجم بالایی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل دستگاه بدون نیاز به اپراتور، کاملا به صورت اتوماتیک انواع تخمه و دیگر محصولات را تفت و بو می دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن حجم بالایی از محصول را برای مصرف به بازار عرضه می کند.

بهترین نوع دستگاه تخمه پزی

بهترین نوع دستگاه تخمه پزی به ظرفیت تولید بستگی دارد. اگر شما دستگاه تفت تخمه را می خواهید که تنها ظرفیت مشخص و محدودی را در طول روز داشته باشد، بهترین گزینه استفاده از دستگاه تفت کاسه ای یا همان مغازه ای است که برای ظرفیت های خیلی پایین و بودجه کم طراحی شده است اما باید هنگام خرید دستگاه به این توجه داشت که موتور دستگاه تخمه پزی مغازه ای، از نوع موتور بکس باشد. مدل تسمه ای پیشنهاد خوبی نخواهد بود چون عمر آن کم و استهلاکش به مراتب بالا است.

اما اگر انتخاب شما استفاده از دستگاهی است که به صورت خودکار و با حجم بالا محصولات را تفت و بو بدهد، مدل اتومات پیشنهاد می شود؛ چرا که با تنظیم دما و زمان می توان با این دستگاه به راحتی کار کرد.

خرید دستگاه بو دادن و تفت تخمه

خرید دستگاه بو دادن و تفت تخمه می توان یک سرمایه گذاری سودبخشی برای کارفرمایان باشد چرا که با انتخاب و خرید دستگاه باکیفیت از شرکت های معتبر می توان در طولانی مدت برای تولید محصولات تازه و داغ استفاده نمود و مشتریان ثابتی را جذب کسب و کار خود کرد.

برای اینکه یک خرید مطمئن را تجربه کنید پیشنهاد می شود متناسب با نوع نیاز و سرمایه ای که در نظر گرفته اید، دستگاه تخمه پزی و مدل آن انتخاب و خریداری کنید. و دیگر مورد مهم این است که از شرکت معتبری اقدام به خرید کنید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید و دستگاه باکیفیتی را تحویل بگیرید.

کلام پایانی

یکی از دستگاه های مهم در صنعت غذایی، دستگاه تفت تخمه است که قابلیت تفت و بو دادن را برای انواع تخمه و دیگر محصولات را به صورت باکیفیت و بهداشتی فراهم می کند. انواع مختلفی از این دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود که براساس آن می توان با توجه به نوع نیاز و سرمایه ای که دارید، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه تخمه پزی و دیگر دستگاه های تفت آجیل و خشکبار به وبسایت https://aradmachinery.com/ مراجعه  کنید.

 

 

 


دیگر مطالب ویژه

معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر روش های افزایش طول عمر لاستیک تحولات اخیر در صنعت حمل‌ و نقل بین‌المللی چیلر، شاهزاده خنکای مطبوع ساخت منبع دو جداره آب گرم موتورخانه سفارشی در تمام ظرفیت ها خرید دستگاه تولید زغال و سرمایه گزاری در تولید زغال صنعتی مواد اولیه معدنی و شیمیایی در صنعت کشاورزی چه کابردهایی دارند؟ لوله گالوانیزه گرم و سرد؛ ویژگی‌ها و مشخصات، نوع کاربرد پی‌ال‌سی دلتا، بهترین برند PLC در بازار واترجت صنعتی آب سرد چیست ؟ قیمت خرید بهترین واترجت صنعتی دیزل ژنراتور بادوین بهترین فیلم‌های انگیزشی کسب و کار: منبع الهام برای کارآفرینان خرید بهترین انواع بالابر مخازن GRP راه‌حلی ایده‌آل برای ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن در صنایع پتروشیمی، ن معرفی مراکز خرید و بهترین اجناس برای خرید در رشت 3 اینورتر صنعتی پرکاربرد که باید بشناسید پرده برقی منزل چیست؟ (+مزایا و کاربردهای آن) پیزارو به عنوان رستوران محبوب سال 1402 از دیدگاه مردم انتخاب شد. گام مهم در تصفیه فاضلاب صنعتی و بازچرخانی پساب بررسی تأثیر فیلتر شنی کشاورزی در بهبود کارایی سیستم های آبیاری آشنایی با عملکرد و کاربردهای گیربکس سایکلو گومائو مقایسه میلگرد آجدار و میلگرد ساده در صنعت انواع دستگاه پرکن مایعات خرید عمده لوازم الکتریکی ساختمانی بهترین تولید کننده خط رنگ الکترواستاتیک یدک کش و امداد خودرو سیار جاده ساوه خرم آباد تحول صنعت ایران با آموزش فروش و بازاریابی دغدغه اصلی شما در انبار صنعتی چیست؟ بهترین سایت تعمیر لباسشویی در اسلامشهر روش های اتصال لوله مسی بدون جوشکاری مراقبت از پاهایتان با جدیدترین مدل‌ های کفش لژدار راهنمای جامع خرید روغن هیدرولیک سمنت برد: ایده‌ای خلاقانه برای سقف و دیوار

لیست کامل