www.sanat.ir

:: معرفی محصول گرمایش تابشی گرماتاب ::


 

امروزه سیستم‌های گرمایشی بسیار گسترش یافته اند و تنوع آن‌ها بسیار بالاست اما اکثر دستگاه‌های گرمایشی موجود دارای راندمان کاری مناسبی نیستند و اکثر این دستگاه‌ها در فضای باز کارایی مناسب و ایده‌آلی ندارند. اما قصد داریم به شما در این مقاله دستگاه‌گرمایشی گرماتاب را معرفی کنیم که با راندمان کاری بالا امروزه در بسیار از محیط‌ها بخصوص فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم گرمایش تابشی گرماتاب

سیستم گرمایش تابشی همانطور که از نام آن مشخص است از مکانیزم تابش برای گرمایش محیط اطراف استفاده می کند. تابش یکی از چند روش اصلی برای انتقال گرماست که جسم مقابل خود را بدون واسط قرار دادن هوا و بصورت مستقیم گرم می کند. گرماتاب در واقع نام برند محصولی است که از مکانیزم تابش برای گرمایش استفاده می کند.

گرماتاب از مشعل و فن و لوله‌های آتشخوار، منعکس کننده و دیگر تجهیزات از جمله رله، ایرسوئیچ، شیربرقی تشکیل شده است. گرماتاب دارای استانداردها و مجوزهای رسمی کسب شده از آزمایشگاه و نهادها رسمی کشور است.  فضاهای باز رستوران‌ها و کافه‌ها، مناطق باز ویلاها و منازل مسکونی مثل آلاچیق و تراس و روف گاردن، مساجد، سالن‌های بزرگ صنعتی، دامداری‌ها و گلخانه‌ها از جمله مکان‌های هستند که گرماتاب در آنها نصب می گردد.

محاسبه تعداد گرماتاب مورد نیاز

محاسبه دقیق و مناسب تعداد و انتخاب ظرفیت حرارتی گرماتاب مورد نیاز برای تامین بهینه گرمایش به نکات خیلی زیادی وابسته است و این کار تنها توسط کارشناس و نصاب گرماتاب امکانپذیر است. عدم کارشناسی از مکان مورد نظر می تواند سبب هدر رفت هزینه‌ها گردد و آسایش دمای در مکان مورد نظر تامین نگردد. برای درخواست کارشناسی و مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تماس های 09123639342 و 09124884905 با ما در ارتباط باشید.

مزایای گرماتاب نسبت به سایر سامانه‌های گرمایشی

 

گرماتاب فضای فیزیکی را به جهت اینکه در ارتفاع نصب می گردد اشغال نمی کند. اکثر مدل های دستگاه‌های گرماتاب در ارتفاع نصب می گردند و برحلاف اکثر سامانه‌های گرمایشی که زمینی هستند فضای فیزکی مفید را اشغال نمی‌کنند. البته مدل گرماتاب سرامیکی نیز وجود دارد که امکان نصب آن بر روی پایه و یا دیوار امکان پذیر است.

دستگاه‌های گرماتاب مصرف سوخت کمی دارند و صرفه جویی که در استفاده از این دستگاه‌ها به وجود می آید سبب بازگشت سرمایه در طی چند سال به کارفرما می گردد. سوخت اصلی گرماتاب گاز است اما برای راه اندازی اولیه به برق نیز نیاز دارد و برق تک فاز خانگی برای آن کفایت می کند.

‌دستگاه‌های گرماتاب در یک مجموعه  بصورت کاملا مستقل از یکدیگر کار می کنند و ایجاد مشکل و خرابی در یک دستگاه‌ تاثیری در سایر دستگاه‌ها به وجود نمی آورد.

دستگاه‌های گرماتاب چون مکانیزم گرمایش آنها تابش است در مدت زمان کوتاهی پس از راه اندازی گرمایش مورد نیاز را تامین می کنند و نیاز نیست که از چند ساعت قبل آنها روشن نمود که خود این موضوع سبب صرفه جویی در مصرف سوخت می گردد. استفاده از قطعات با اصالت، گارانتی معتبر و خدمات پس فروش از دیگر مزایای دستگاه های گرماتاب می باشد.

 

 

خدمات پس از فروش گرماتاب

شرکت ایران مشعل بهترین خدمات پس از فروش محصولات تولیدی خود با برند ثبت شده گرماتاب را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. به طور کلی پیشنهاد می شود که بصورت سالیانه قبل از شروع فصل سرما و راه اندازی مجدد دستگاه اقدام به سرویس دستگاه کنید. سرویس گرماتاب کار تخصصی می‌باشد و باید توسط فرد کارشناس صورت بگیرد بنابراین توصیه می گردد به هیچ عنوان شخصاً اقدام به سرویس دستگاه گرماتاب نکنید و حتما قطعات فن و مشعل گرماتاب را از مراکز فروش رسمی شرکت تهیه نمایید چرا که استفاده از قطعات غیر اصلی و همچنین انجام سرویس نامناسب میتواند  آسیب‌های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

توجه به اصالت و خرید گرماتاب اصلی

گرماتاب در واقع یک برند است که توسط شرکت ایران مشعل ثبت گردیده است. شرکت ایران مشعل اولین وارد کننده تکنولوژی گرمایش‌تابشی در کشور ایران است و به همین دلیل اکثراً این دستگاه‌‍‌ها را به نام گرماتاب می شناسد. از آنجایی که برندهای متفرقه زیادی اقدام به تولید و فروش  بخاری تابشی با برند غیر اصلی می کنند توجه به اصالت و خرید درست از دفتر اصلی یا نمایندگی گرماتاب نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. خرید گرماتاب از مراکز اصلی و نمایندگان معتبر اصالت کالا را تضمین می کند.

گارانتی گرماتاب

تمامی محصولات شرکت گرماتاب دارای گارانتی بلند مدت و معتبر می باشند که زمان گارانتی گرماتاب از لحظه راه اندازی دستگاه برای شما بصورت اتوماتیک فعال می گردد. بنابراین برای فعال سازی گارانتی نیاز به انجام هیچ اقدامی از سوی مشتری نیست. البته اگر مشتری نیاز به صدور کارت گارانتی داشته باشد این موضوع نیز میسر است و از طرف شرکت برای مشتری کارت گارانتی صادر می گردد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از انواع دستگاه گرماتاب و دانلود کاتالوگ گرماتاب به وب سایت ما به آدرس GARMATAABAN.COM  مراجعه نمایید.


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل