www.sanat.ir

:: در کیش به جای هتل کجا برویم؟ ::


 

در جزیره مرجانی کیش که یکی از بهترین مقصدهای گردشگری جنوب ایران در چهار فصل به خصوص در نیمه دوم سال است، می‌توان به جای اقامت در هتل‌های لوکس چهار و پنج ستاره، در جست‌وجوی اجاره اقامت‌گاه‌های ارزان بود تا سفری ارزان و مقرون به صرفه را برای خود و خانواده رقم بزنیم. سفر ارزان به کیش در ایران عصر ۱۴۰۰ شمسی، دغدغه بسیاری از هموطنان است. اگر قصد سفری ارزان به کیش دارید و خواهان اقامتی بیرون هتل هستید، با ادامه گفتار همراه باشید.

 

اقامت ارزان و لاکچری در کیش چگونه؟

اقامت ارزان در جزیره کیش، امکان پذیر است. با توجه به این‌که نرخ هتل‌های جزیره کیش در نیمه دوم سال به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر جزیره، روند صعودی پیدا می‌کند و با حجم بالایی از مسافر روبرو می‌شوند، قیمت‌ها به نسبت ماه تابستان که اوج گرمای جزیره است، افزایش خواهد یافت. البته توجه کنید که در نیمه دوم پاییز سال ۱۴۰۱ به دلیل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، احتمالا هتل‌ها، هاستل‌ها و آپارتمان‌های قابل اجاره در کیش با هجوم گردشگر داخلی و بین‌المللی روبرو خواهد شد و شاهد تغییراتی در قیمت و امکان انتخاب اقامت‌گاه ارزان هستیم. اما پس از برگزاری جام جهانی، احتمالا شرایط به حالت عادی برخواهد گشت.

اقامت ارزان در جزیره کیش در اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی امکان پذیر است. هم‌چنین گردشگران می‌توانند از فرصت‌های اقامتی در واحدهای مسکونی در نقاط مختلف جزیره استفاده کنند و سفری خاطره‌انگیز را برای خود و همراهان به ارمغان آورند. ویلاهای استخر دار کیش، برج‌های مسکونی کیش و خانه‌های دربست یک و دو طبقه بسیاری در جزیره کیش به منظور اسکان مسافران در دسترس است.

به منظور اجاره خانه در کیش و هم‌چنین اجاره سوئیت و ویلا در کیش از خدمات رزرواسیون سفرمارکت استفاده کنید که بهترین نرخ‌ها و مناسب‌ترین اقامت‌گاه‌های غیر هتلی کیش را در اختیار کیش‌گردان گرامی در طول سال قرار می‌دهد.

مسافران کیش در صورتی‌که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنند و قصد دارند به جای اقامت در هتل، اقامت‌گاه راحت و بزرگ‌تری از اتاق‌های هتل در اختیار داشته باشند، می‌توانند نسبت به اجاره آپارتمان دوبلکس در کیش اقدام کنند. اجاره ویلا ساحلی در کیش برای رمانتیک‌گردهایی که دوست دارند هر روز با صدای دل‌انگیز امواج جزیره مرجانی، از خواب بلند شوند، توصیه می‌شود.

سوئیت‌های لب دریا در کیش، همواره مثل سوئیت‌های لب دریا در گیلان و مازندران، مشتریان بسیار دارد. به خصوص در نیمه دوم سال که آب و هوای بهتری در جزیره حاکم است. اگر لاکچری گرد هستید و قصد دارید سفری لوکس را تجربه کنید و لوکیشن مدرن را برای فوتوشوت‌های اینستاگرامی خود داشته باشید، از خدمات رزرو آنلاین هتل سفرمارکت استفاده کنید که رقابتی‌ترین قیمت و بهترین مقصدهای اقامتی مجهز به سیستم‌های صوتی و تهویه مطبوع و معماری مدرن را در اختیار مشکل‌پسندان قرار می‌دهد.

اگر قصد سفری خاطره‌انگیز به کیش را با همسر و دوستان خود دارید، می‌توانید به جای اقامت در هتل‌های کیش، نسبت به اجاره ویلا استخردار کیش اقدام کرده و از این اقامت‌گاه‌های مناسب استفاده کنید. ویلاهایی که استخر سرپوشیده و باز دارند، گزینه‌های خوبی برای سفرگروهی به کیش برای برگزاری جشن تولد و دورهمی خانوادگی و هم‌چنین آب‌تنی در ویلاهای مجهز و شیک و تمیز است.

بنابراین اگر قصد دارید تا به جای اقامت در هتل، در اقامت‌گاه‌های غیر هتلی اسکان داشته باشید، سوئیت لب دریا، آپارتمان، ویلاهای دوبلکس، خانه‌های دربست یک طبقه و دو طبقه را توصیه می‌کنیم. اگر به صورت گروهی و چند خانواده سفر می‌کنید، حتما اسکان در این‌ مکان‌ها، از چند جهت مناسب شما خواهد بود و سفری ارزان و راحت و دلچسب تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

یکی به دلیل آن‌که اسکان گروهی در اقامت‌گاه‌های غیر هتلی در جزیره کیش، به مراتب مقرون به صرفه‌تر از اسکان گروهی در هتل‌های کیش است. حتی هتل‌های ۳ و ۴ ستاره. مخصوصا اگر چند خانواده هستید، اسکان در خانه بزرگ مجهز به استخر و دوبلکس، اقامتی راحت و ارزان را برای چند خانواده یا کیش‌گردهای گروهی به ارمغان می‌آورد. سرشکن شدن قیمت اقامت نفرات در هر شب، گاها قابل مقایسه با قیمت هر شب اقامت هر نفر در هتل نیست.

از دیگر دلایل اسکان کیش‌گردهای گروهی و خانوادگی در مکان‌های غیر هتلی این است که شما می‌توانید همان امکاناتی که در منزل خود داشتید، در زمان اقامت در کیش نیز در اختیار داشته باشید. به راحتی پخت و پز کنید. به راحتی نسبت به جاسازی میوه و گوشت و سبزیجات و متریال غذایی در فریزر و یخچال اقدام کرده و در هزینه های خود و خوراک خود صرفه جویی کنید و غذایی سالم و دلچسب همه اعضای خانواده و گروهی که با آن‌ها سفر کردید را طبخ کنید.

http://www.danialkish.com/wp-content/uploads/2021/01/maskoni.jpg

 

شهرک صدف، شهرک دامن و محله صفین کیش از بهترین مناطق کیش برای اقامتی ارزان در این جزیره مرجانی به شمار می رود. شهرک صدف نزدیک سال نیست. اما پاسخ گوی بسیاری از سلایق هموطنان کیش گرد است. شهرک دامون نزدیک ساحل بوده و خانه های نوساز بسیاری دارد. خلاصه شهرک های ساحلی بسیاری در کیش وجود دارد که می‌توان اقامتی ارزان قیمت و آسان را برای همراهان عزیز خود رقم بزنید.

اگر در سفر به کیش، مشتاق غذاهای آماده و رستوران نیستید، طبخ غذا توسط خودتان، بهترین اقدام است. به همین خاطر، اقامت در آپارتمان و سوئیت و ویلا و خانه دربستی در کیش، فرصتی است که چنین امکانی را به شما می‌دهد و بانوان کدبانوی ایرانی نیز همیشه از این فرصت استقبال می‌کنند تا در واقع شرایط منزل خود را در شهر مقصد، فراهم کنند.

اجاره آپارتمان و ویلا و سوئیت مبله مجهز به کلیه خدمات رفاهی و تهویه مطبوع مجهز چه برای یک هفته و چه ماهانه و چه سالانه، امکانی است که هزینه های سفر را به نسبت اقامت در هتل‌های جزیره، کاهش داده و اقامتی آسان و راحت و بی دردسر را به نسبت اقامت در هتل که ساعت چک و تحویل خاصی داشته و فضای محدودی در اختیار مسافر قرار می‌دهد، به همراه خواهد داشت.

اقامت های لاکچری غیر هتلی در کیش، در پنت هاوس های مجلل این جزیره در دسترس است. قیمت اجاره پنت هاوس جزیره نیز بستگی دارد به مدت اقامت شما، تعداد نفرات، متراژ محل و امکاناتش. همه این‌ها در قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

 معمولاً اجاره طولانی مدت پنت هاوس، نسبت هزینه کمتری را برای رهن و اجاره برای شما رقم می زند. اقامت یک هفته و یک ماه حتما از اقامت یکی دو روزه کم تر خواهد بود.

 

اقامت در ویلا و سوئیت‌های مستقل کیش

اقامت در ویلا و سوئیت‌های مستقل در کیش، امکانی عالی برای کیش‌گردهایی است که به صورت گروهی و خانوادگی سفر می‌کنند تا قصد دارند سفری خاطره‌انگیز را برای خود و دوستانشان به ارمغان آورند. ویلای ساحلی کیش که مجهز به استخر باشد، نیاز شما را برای استفاده از استخر هتل ها و حتی آب تنی در آب دریا، بر طرف می‌کند. نزدیک بودن به دریا، سبب می‌شود که بتوانید صبحانه را در طلوع دل‌انگیز آفتاب، در کنار ساحل میل کنید.

در واقع یک پنت هاوس شیک چند خوابه با امکانات کامل در حاشیه شهر و دور از غوغای مراکز خرید، می‌تواند گزینه خوبی برای عاشقان ریلکس و حمام آفتاب و ماساژ با لوسیون‌های برند اروپایی باشد. مخصوصا اگر گروهی سفر می‌کنید و با عزیزان خود هستید، چنین اقامت‌گاه‌های لوکس و شیک و مجهزی در جزیره، فرصت خوبی برای استراحت و دوری از ازدحام شهر است.

برخی از اقامت‌گاه‌های شیک و مدرن کیش، تراس‌های چند ده متری و گاها بیش از یک صد دارند که امکان حمام آفتاب گرفتن را برای لاکچری‌گردهای کیش فراهم می‌کند. حمام آفتابی با مناظر شگفت‌انگیز جزیره که فضایی رمانتیک و رویایی را رقم می‌زند. چنین اقامت‌گاه‌هایی، دارای سرایدار است که کلیه نیازهای خرید شما را نیز بر طرف می‌کند.

 

ویلاهای استخر دار و اجاره ویلا در کیش

ویلاهای استخر دار کیش در سال‌های اخیر، به یکی از محبوب‌ترین اقامت‌گاه‌های مجردی و خانوادگی در کیش مبدل شده است. این‌که شما در محل اقامت خود، استخر تمیز داشته باشید و بتوانید با عزیزان خود شنا کنید، فرصتی است که حتما در هتل در اختیار شما قرار نخواهد گرفت. قیمت ویلاهای استخر دار کیش معمولا بیش از قیمت ویلاهای بدون استخر در این جزیره مرجانی زیبا است.

 

 اما ارزش دارد که یک بار هم از فضای ویلای شیک استخردار استفاده کنید و در دنیای رنگ و نور و تجهیزات صوتی و تصویری ویلاها، محیطی بانشاط را برای خود و عزیزان به ارمغان آورید. به خصوص اگر عاشق شنا زیر نور ماه هستید، ویلاهای استخر دار کیش را در نظر داشته باشید.

اگر دوست دارید گرمای شدید کیش را احساس نکنید و روزی چند بار شنا کنید و نوشیدنی های خنک خود را داخل آب نوش جان کنید، رزرو ویلای استخردار چند خوابه دوبلکس گزینه خوبی برای اقامت کیش‌گردهای گروهی و خانوادگی است.

معمولا ویلاهای استخردار کیش، مجهز به استخر سرباز و آلاچیق و باربیکیو و میز بیلیارد و فوتبال دستی هستند و فضای مشرف نداشته و به راحتی اعضا خانواده می‌توانند از فرصت شنا در ویلا استفاده کنند.

 

اجاره سوئیت‌های کیش

سوئیت‌های کیش به نسبت اجاره ویلای استخر دار یا پنت هاوس و خانه دوبلکس، گزینه‌های ارزان‌تری است. اگر دو نفره سفر می‌کنید، اجاره سوئیت در کیش توصیه می‌شود. اجاره سوئیت در کیش یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای کیش‌گردها به خصوص زوج‌های جوان است. حتی برای سفرهای خانوادگی، اجاره سوئیت کیش توصیه می‌شود. البته که معمولا در تور لحظه آخری کیش، ررزو هتل انجام می‌شود.

سوئیت‌های زیادی در جزیره کیش به توریست ها اجاره داده می شود و هر چقدر به مراکز خرید و مقصدهای گردشگری نزدیک‌تر باشند، قیمت هر شب اقامت در آن‌ها بیش‌تر از سوئیت‌های دورتر از مرکز جزیره است. البته اگر قصد اقامتی ارزان دارید، از سوئیت‌هایی که فاصله بیش‌تری تا مرکز جزیره دارند استفاده کنید. تردد در جزیره ارزان است.

بسیاری از سوئیت‌های جزیره، بزرگ هستند و امکانات آشپزخانه کامل و مبلمان شیک و مجهزی دارند تا حس و حال اقامت در خانه را به شما انتقال دهند. البته هستند سوئیت‌های ارزان اجاره‌ای در جزیره کیش که امکانات محدود داشته و البته قیمت‌هایی هم به مراتب کم‌تر از سوئیت‌های مجهز دارند.

به هر حال یادتان باشد که در سوئیت‌های کیش، امکانات تفریحی ویلا و فضای بزرگ آپارتمانی را نداشته و امکان حمام آفتاب در تراس ندارید! با این حال، سفری ارزان برای خود و خانواده و دوستان رقم خواهید زد و در هزینه‌های اقامتی صرفه‌جویی می‌کنید که امکان ذخیره نقدینگی برای استفاده از تفریحات هیجان‌انگیز جزیره را برای شما فراهم می‌کند.

برخی از سوئیت‌های جزیره کیش، فاصله کمی تا دریا و مراکز خرید و گردشگری جزیره مرجانی داشته و اگر با خانواده سفر می‌کنید، این گزینه‌ها را در نظر داشته باشید. سوئیت یک اتاق خوابه با آشپزخانه کامل، برای خانواده ۳ و ۴ نفره مناسب است. البته صاحبان سوئیت، به شما ملحفه و بالش و تشک به هر میزان که نیاز باشد، تحویل می‌دهند.

 

اقامت در شهرک‌های مسکونی کیش

اگر آینده توسعه شهر تهران در منطقه ۲۲ است، آینده توسعه جزیره‌های ایران، حتما در جزیره قشم و کیش خواهد بود. لذا تعجب آور نیست که شاهد افزایش گسترده سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کیش به خصوص در عرصه ساخت و ساز واحدهای مسکونی در کیش در یک دهه اخیر هستیم. اقامت در شهرک‌های مسکونی کیش یکی از گزینه‌های اقامتی در جزیره است.

شهرک‌های مختلفی در جزیره کیش وجود دارد مثل شهرک صدف که امکان اقامتی ارزان و راحت و آسان را برای کیش‌گردهای گروهی و خانوادگی و هم‌چنین اسکان پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها که به صورت گروهی و دوره‌ای عازم کیش می‌شوند، فراهم می‌کند.

 

شهرک های مسکونی کیش، فازهای مختلف داشته و واحد اقامتی و ویلا و پنت هاوس و سوئیت بسیاری دارند که بر اساس انتخاب مشتری، می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای اسکان غیر هتلی باشد. اطراف شهرک های مسکونی کیش، پاساژهای معروف جزیره نیز وجود دارد که دسترسی را برای مسافران به منظور تهیه مایحتاج روزمره، آسان می‌کند و نیازی به خروج از شهرک نیست.

آپارتمان های دو خوابه و چهار خوابه بزرگ مجهز در شهرک های مسکونی جزیره کیش، انتخاب های مطلوبی برای مسافران گروهی جزیره است. اگر قصد سفر با اقوام و آشنایان به جزیره کیش دارید، شهرک های مسکونی جزیره کیش را در نظر داشته باشید.

دقت داشته باشید که محله میرمهنا، محله عرب ها، در واقع از ارزان ترین مقصدهای اقامتی در جزیره کیش است. دور از مراکز خرید بوده و واحدهای اقامتی قابل اجاره ارزان قیمت دارد. اما نزدیک به ساحل میرمهنا بوده و اصالت جزیره را در این بخش جزیره می‌توان شاهد بود.

شهرک صدف، نخستین شهرک مسکونی جزیره کیش است. البته هزینه اقامت در واحدهای قابل اجاره شهرک صدف در طول سال متفاوت است و به منظور اقامتی ارزان، بهتر است به دقت جست‌وجو کنید. چون شهرک صدف در مرکز جزیره واقع شده، به نظر می رسد که با هفت فاز مسکونی، گزینه مناسبی برای اقامت کوتاه مدت و حتی بلند مدت باشد. مخصوصا برای عزیزانی که قصد دارند نیمه دوم سال از آلودگی و گرد و خاک مراکز استان‌های کشور فرار کنند!

شهرک سفین، ارزان‌ترین شهرک مسکونی در جزیره کیش بوده و این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

 

برای آشنایی با جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین تورهای گردشگری کیش با قیمت‌های باورنکردنی و به منظور رزرواسیون پرواز چارتر از خدمات سفرمارکت در طول سال استفاده کنید.

اجاره اقامت‌گاه‌های ارزان، شیک، استخردار و لاکچری در جزیره کیش با شرایطی که در بالا اشاره شد، از خدمات رزرواسیون متنوع سفرمارکت است و شما می توانید با نصب اپلیکیشن سفرمارکت، از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید تا سفری ارزان و آسان را برای خود و خانواده رقم بزنید.

لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه های سفر و گردشگری و خانوادگی که در تلگرام و واتساپ عضو هستید، به اطلاع عاشقان گردشگری به خصوص کیش‌گردهای لاکچری دوست برسانید. فراموش نکنید که تجارب کیش گردها و تصاویر دیدنی مدل‌ها و بلاگرها در مناطق مختلف جزیره مرجانی کیش را می‌توان در هشتگ #کیش اینستاگرام مشاهده کرد و از لنز دوربین گردشگران، به تماشای طبیعت خیره کننده این جزیره استان هرمزگان نشست.

 


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل