www.sanat.ir

:: معرفی هتل ایران کیش - هتلی لوکس با امکانات فوق‌ العاده ::


در این صفحه به معرفی یک هتل بین الملی برای دوستداران هتل های لوکس در جزیره کیش می پردازیم. هتل ایران کیش در دو برج مجزا و از سال ۱۳۹۳ در حوزه هتلداری و میزبانی از مهمانان جزیره کیش ایجاد شده است. این هتل لوکس و مجلل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. نمای اتاق ها در ضلع شمالی مشرف به دریا و در ضلع جنوبی رو به جزیره هستند.

فرقی نمی‌کند که قصد شما از سفر به جزیره کیش چه باشد، اگر هتل های لوکس و مدرن را برای اقامت در سفر می‌پسندید یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت شما بدون شک هتل ایران کیش است. از مزایای اقامت در هتل ایران برای مهمانان مقیم هتل دسترسی مناسب به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش است.

رستوران هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش واقع در طبقه همکف است که سه وعده غذای اصلی را سرو می‌کند. ظرفیت این رستوران 250 نفر است و ساعت سرو صبحانه 7:30 الی 9:30، ساعت سرو ناهار 13:00 الی 15:00 و ساعت سرو شام 21:00 الی 23:00 است.

علاوه بر رستوران هتل، کافی شاپ هتل واقع در لابی نیز با ظرفیت 100 نفر انواع میان‌ وعده‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را به صورت 24 ساعته سرو می‌کند. ضمناً رستوران روف‌گاردن نیز در طبقه اول ایجاد شده است که می‌توانید بین ساعت کاری: 18:00 الی 1 بامداد به آن مراجعه کنید.

 

اتاق های هتل ایران کیش

·        اتاق دوتخته رو به جزیره : (دارای یک تخت دونفره)

·        اتاق دوتخته رو به دریا:  (دارای یک‌تخت دونفره)

·        اتاق VIP برای دو نفر: دارای یک سالن نشیمن، دارای یک تخت دونفره، سقف‌ها پوشیده شده با آینه، وان در بعضی از واحدها، دارای دو نما رو به دریا و جزیره

·        اتاق سه تخته رو به جزیره: در برخی از اتاق‌های سه تخته قابلیت نفر اضافه وجود دارد که به صورت سرویس اضافه کاناپه تخت شو یا خوش‌خواب است.

·        اتاق سه تخته رو به دریا: برخی از اتاق‌های سه تخته قابلیت نفر اضافه دارند، این سرویس اضافه یک کاناپه تخت شو یا خوش‌خواب است.

·        اتاق VIP برای سه نفر: دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک‌نفره در سالن نشیمن، دارای دو نما رو به دریا و جزیره است.

·        سوئیت چهار نفره

·        سوئیت رویال برای چهار نفر: دارای دو نما رو به دریا و جزیره، سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو

در اتاق‌ها امکانات و تجهیزات زیر ارائه می‌شود:

·        شبکه فیلم داخلی

·        صندوق امانات

·        میزتحریر

·        تلفن

·        مبلمان

·        کارت هوشمند اتاق

·        آباژور

·        سیستم تهویه‌مطبوع

·         کف‌پوش موکت

·         سشوار

·        چای کیسه‌ای

·        حمام

·        حوله حمام

·        وان

·        دمپائی در حمام

·        سرویس فرنگی

·        آب معدنی رایگان

·        سیستم گرمایشی مرکزی

·        سیستم سرمایشی مرکزی

·        سیستم اطفا حریق

·        دستگاه چای‌ساز

·        میز توالت (آرایش)

·        مینی بار با هزینه

·        پاور سوئیچ

·        جالباسی

·        تلویزیون

امکانات هتل ایران کیش

·        روم سرویس

·        پذیرش بیست و چهارساعته

·        لاندری

·        خدمات بیدارباش

·        اینترنت در لابی

·         اینترنت در اتاق

·         دستگاه واکس کفش

·         صبحانه در اتاق

·         نهار در اتاق

·         فکس

·         اتاق چمدان

·         فتوکپی

·         ترانسفر و استقبال (رایگان)

·        خدمات باربری

·         پرینتر

·        سالن بدنسازی

·        فضای سبز

·        مسیر دوچرخه‌سواری

·        مسیر پیاده‌روی

·        سالن آمفی‌تئاتر

·        سالن همایش

·        کافی شاپ

·        رستوران

·        چایخانه سنتی

·        رستوران روف‌گاردن

·        سالن صبحانه خوری

·        فروشگاه و غرفه

·        دستگاه ATM

·         آسانسور

·        روزنامه

·         نمازخانه

·        صندوق امانات لابی

·        سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

·        سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

·        تاکسی‌سرویس

 

آدرس هتل ایران کیش

آدرس هتل ایران کیش در استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج‌فارس (بلوار سیاحتی) است.

فاصله هتل ایران کیش تا جاهای دیدنی

·        فاصله هتل ایران کیش تا مرکز همایش‌های بین‌المللی ۳ دقیقه رانندگی (۱ کیلومتر و ۲۹۷ متر)

·        فاصله تا اسکله تفریحی ۳ دقیقه رانندگی (۱ کیلومتر و ۳۴۴ متر)

·        فاصله هتل ایران کیش تا پلاژ آقایان ۴ دقیقه رانندگی (۱ کیلومتر و ۸۲۲ متر)

·        فاصله هتل ایران کیش تا پلاژ بانوان ۶ دقیقه رانندگی (۳ کیلومتر و ۲۵۲ متر)

·        فاصله هتل ایران کیش تا پارک دلفین‌ها ۹ دقیقه رانندگی (۵ کیلومتر و ۹۱۷ متر)

·        فاصله هتل ایران کیش تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۹ دقیقه رانندگی (۵ کیلومتر و ۹۶۸ متر)

·        فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۰ دقیقه رانندگی (۶ کیلومتر و ۴۵۸ متر)

قوانین هتل ایران کیش

در تمام هتل‌های منطقه آزاد کیش قوانین عمومی هتل‌های کشور جاری است. در این جا برای شما مهم‌ترین قوانین اختصاصی در این هتل را ذکر می‌کنیم:

·        دقت داشته باشید که به علت گارانتی بودن هتل‌ها در جزیره کیش امکان برگشت مبلغ پرداختی در صورت کنسلی ممکن نخواهد بود.

·        در خصوص پذیرش مهمانان خردسال در هتل ایران کیش در صورتی که سن مهمان خردسال از 5 سال بیشتر باشد، هزینه‌های مهمان بر اساس هزینه‌های بزرگسال محسوب می‌شود.

·        در صورتی که سن مهمان خردسال زیر 5 سال باشد، هزینه‌های مهمان به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

·        در صورتی که درخواست اقامت در هتل ایران کیش تنها به مدت یک شب را دارید، قبل از رزرو، با ایران هتل آنلاین تماس بگیرید.

 

رزرو اینترنتی هتل ایران کیش

اگر با توجه به آنچه که در این صفحه درباره هتل ایران کیش به توصیف آن پرداختیم قصد رزرو این هتل را دارید، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید تا با دست باز نوع اتاق و ویو اتاق خود را انتخاب کنید. برای رزرو هتل ایران در کیش تنها کافی است در وب‌سایت ایران هتل آنلاین تاریخ‌های ورود و خروج خود را مشخص کنید. حالا می‌توانید اتاق‌های دارای ظرفیت را به همراه قیمت‌ها و سایر جزئیات مشاهده کنید و از میان آن‌ها اتاق منتخب را برای اقامت خود و همراهانتان رزرو کنید.  

 

اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com


دیگر مطالب ویژه

معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر روش های افزایش طول عمر لاستیک تحولات اخیر در صنعت حمل‌ و نقل بین‌المللی چیلر، شاهزاده خنکای مطبوع ساخت منبع دو جداره آب گرم موتورخانه سفارشی در تمام ظرفیت ها خرید دستگاه تولید زغال و سرمایه گزاری در تولید زغال صنعتی مواد اولیه معدنی و شیمیایی در صنعت کشاورزی چه کابردهایی دارند؟ لوله گالوانیزه گرم و سرد؛ ویژگی‌ها و مشخصات، نوع کاربرد پی‌ال‌سی دلتا، بهترین برند PLC در بازار واترجت صنعتی آب سرد چیست ؟ قیمت خرید بهترین واترجت صنعتی دیزل ژنراتور بادوین بهترین فیلم‌های انگیزشی کسب و کار: منبع الهام برای کارآفرینان خرید بهترین انواع بالابر مخازن GRP راه‌حلی ایده‌آل برای ذخیره‌سازی ایمن و مطمئن در صنایع پتروشیمی، ن معرفی مراکز خرید و بهترین اجناس برای خرید در رشت 3 اینورتر صنعتی پرکاربرد که باید بشناسید پرده برقی منزل چیست؟ (+مزایا و کاربردهای آن) پیزارو به عنوان رستوران محبوب سال 1402 از دیدگاه مردم انتخاب شد. گام مهم در تصفیه فاضلاب صنعتی و بازچرخانی پساب بررسی تأثیر فیلتر شنی کشاورزی در بهبود کارایی سیستم های آبیاری آشنایی با عملکرد و کاربردهای گیربکس سایکلو گومائو مقایسه میلگرد آجدار و میلگرد ساده در صنعت انواع دستگاه پرکن مایعات خرید عمده لوازم الکتریکی ساختمانی بهترین تولید کننده خط رنگ الکترواستاتیک یدک کش و امداد خودرو سیار جاده ساوه خرم آباد تحول صنعت ایران با آموزش فروش و بازاریابی دغدغه اصلی شما در انبار صنعتی چیست؟ بهترین سایت تعمیر لباسشویی در اسلامشهر روش های اتصال لوله مسی بدون جوشکاری مراقبت از پاهایتان با جدیدترین مدل‌ های کفش لژدار راهنمای جامع خرید روغن هیدرولیک سمنت برد: ایده‌ای خلاقانه برای سقف و دیوار

لیست کامل