www.sanat.ir

:: از چه روشی بلبرینگ کمیاب و خاص خود را پیدا کنم؟ ::


بلبرینگ ها و رولبرینگ ها از پرمصرف ترین قطعات یدکی ماشین آلات و تجهیزات دوار هستند که در اندازه و سایزهای مختلفی در صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند با این حال برخی بلبرینگ های خاص و کمیاب در صنایع کاربرد دارند که روش تهیه آنها مهم است.

 

بلبرینگ چه کاردی دارد و انواع آن کدام اند؟

بلبرینگ نوعی بیرینگ صنعتی هستند که این قطعات مکانیکی از اجزایی نظیر؛ ساچمه ها، قفسه ساچمه ها و رینگ(داخلی و خارجی) تشکیل شده اند. بلبرینگ باعث کاهش شدت اصطکاک بین سطوح در حال حرکت می شود در واقع محور یا شفت در حال چرخش و محفظه  انواع بلبرینگ صنعتی مورد استفاده در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی عبارتند از:

·        بلبرینگ های شیار عمیق :

 شیارهای ساچمه‌ای عمیق و یکپارچه این نوع بلبرینگ باعث می شود تا بارهای شعاعی و محوری در هر دو طرف به خوبی تحمل شوند. بلبرینگ های شیار عمیق در سرعت های بالا نیز بسیار کاربردی هستند از انواع آن می توان به؛ بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه، بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه اشاره کرد.

·        بلبرینگ های تماس زاویه ای:

این نوع بلبرینگ با زاویه دار بودن رینگ خارجی و داخلی نسبت به هم قادر به تحمل بارهای ترکیبی(شعاعی و محوری ) به طور همزمان است. بلبرینگ های تماس زاویه ای در  تجهیزات کشاورزی، صنایع خودروسازی ، گیربکس ها، انواع پمپ و سایر تجهیزات با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرینگ یک ردیفه، بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه و بلبرینگ با چهار نقطه تماس از انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای هستند.

·        بلبرینگ های خود تنظیم:

 ویژگی خود تنظیمی این نوع بلبرینگ باعث می شود در حالت های انحراف یا ناهمراستایی شفت بسیار کاربردی عمل کند. این ویژگی  به سبب دو ردیفه بودن ساچمه های بلبرینگ است که شیار ساچمه در آن منحنی است. از انواع بلبرینگ خود تنظیم می توان به نوع؛ بدون کاسه نمد، با کاسه نمد، با حلقه داخلی عریض اشاره کرد.

·        بلبرینگ های کف گرد:

بلبرینگ کف گرد فقط بار محوری را تحمل کند و ظرفیت تحمل باری بالایی نیز دارد. از این نوع بلبرینگ های  برای هر سرعتی با دقت عملکرد بالا استفاده می شود.  قابلیت تفکیک پذیری این نوع بلبرینگ از مهمترین ویژگی های آن محسوب می شود. از انواع بلبرینگ کف گرد می توان به نوع یک طرفه و دو طرفه اشاره کرد.

 

بلبرینگ کمیاب و خاص چه نوع بلبرینگی است؟

اگرچه بلبرینگ ها در اندازه های استانداردی طراحی و تولید می شوند اما برخی صنایع بزرگ نیاز به بلبرینگ هایی در اندازه های بزرگ دارند که نیاز به سفارش سازی بلبرینگ خواهد بود از این رو چنین بلبرینگ هایی خاص و کمیاب هستند و از هر جایی نمی توان آنها را تهیه کرد. تنها عرضه کنندگان معتبر قادر به ارائه چنین بلبرینگ های سفارشی هستند‌ که تعداد آنها در کشور محدود است.

چگونه می توان انواع بلبرینگ را خریداری کرد؟

بیشترین نیاز بازار داخلی کشور به بلبرینگ های صنعتی از طریق واردات تامین می شود، کمپانی های متعددی در سراسر دنیا محصولات بسیار باکیفیت و مرغوبی را تولید می کنند که به بازارهای ایران نیز راه یافته اند از این رو عرضه کنندگان رسمی این محصولات نیز در کشور بسیار زیاد هستند اما با این حال افراد سودجو نیز اجناس بی کیفیت و فاقد استانداردهای لازم را نیز وارد بازار نموده اند که تشخیص این اجناس از نمونه اصلی برای هر خریداری آسان نخواهد بود و نیازمند داشتن اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی های اجناس باکیفیت و اصل خواهد بود.

اگرچه به کمک برخی روش ها می توان جنس اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص داد اما بهترین و مطمئن ترین راه حل برای خرید محصولات باکیفیت خرید از عرضه کننده معتبر است که ضمن تضمین کیفیت و کارایی محصولات خود، همواره در جهت جلب رضایت مشتریان خود از برندهای معتبر و نامی استفاده می کند.

 

بلبرینگ های کمیاب و خاص توسط کدام کمپانی ها تولید می شوند؟

در حال حاضر کمپانی های متعدد اروپایی، آمریکایی و آسیایی بلبرینگ های کمیاب و خاص را تولید می کنند که در این میان برندهایی نظیر؛ تیمکن، کویو، ناچی، ان تی ان، FAG،ZWZ، SKF و... از باکیفیت ترین و برترین برندهای جهانی هستند که محصولات خود را روانه بازارهای ایران نیز ساخته اند. این کمپانی ها با بهره گیری از متریال باکیفیت و همچنین تکنولوژی های پیشرفته روز جهان محصولاتی با استانداردهای جهانی تولید می کنند که به دلیل رقابتی بودن فضای تولید، این محصولات ضمن برخورداری از کیفیت بالا در طراحی و ساخت از قیمت مناسبی نیز دارند از این رو می توان این محصولات را با کیفیت اصلی نیز در بازار کشور خریداری نمود.

 

آیا بلبرینگ های خاص و کمیاب به سختی یافت می شوند؟

بلبرینگ های خاص و کمیاب در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو نسبت به سایر بلبرینگ ها مشتریان کمتر و خاص تری دارند از این رو خاص بودن این بلبرینگ ها به معنی عدم عرضه آنها نیست بلکه جهت خرید آنها لازم است از سوی خریدار سفارش داده شوند و پس از سفارش سازی و آماده شدن می توان آن را خریداری نمود. صنایع بزرگ همچون صنایع فولاد سازی که تجهیزات و ماشین آلات دوار در اندازه های بزرگی دارند عمدتا از مصرف کنندگان بلبرینگ هایی در اندازه های خاص و کمیاب هستند.

 

خرید بلبرینگ کمیاب و خاص چگونه است؟

اگر قصد خریدهای بلبرینگ های خاص و کمیاب را دارید گروه بازرگانی چاکو به عنوان به مرجع کامل به صورت کاملا تخصصی سبد متنوعی از محصولات صنعتی از جمله بلبرینگ های کمیاب را به مصرف کنندگان محترم سراسر کشور با کیفیت و کمیت بالا ارائه می دهد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص اطلاعات دقیق محصول، نحوه ثبت سفارش، زمان دریافت سفارش و ... با تماس از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان واحد فروش ما می توانید اطلاعات جامعی دریافت کنید. گروه بازرگانی چاکو همواره با بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود در کنار شما خواهند بود.


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل