www.sanat.ir

:: راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا ::


دستگاه های کارتخوان سیار هم مانند سایر دستگاه های الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف دچار خطا شوند. این خطا ها مربوط به بخش های مختلف دستگاه بوده و البته که حل هریک از این خطا ها نیز نیازمند راهنمای قوی از سوی متخصصان و افراد کاربلد در این زمینه می باشد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم درباره راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان ساده ترین راه حل آن ها برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم. اگر شما هم از درست کارتخوان دستگاه پوز مغازه خود گله مندید این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.

مهم ترین ارور های دستگاه کارتخوان

در این قسمت خدمت شما به شرح مهم ترین خطاهای کارتخوان پرداخته و البته دلایل هریک از این خطا ها را نیز خدمت شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

ارور 04 captured card

این کد معانی مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از این معانی این است که به مشتری اطلاع دهید که یک تماس با بانکی که این کارت را ارائه کرده است بگیرد. به علاوه اینکه ممکن است از مشتری بخواهد پرداخت را با کارت دیگری انجام دهد. به طور کلی این ارور از مشکلات کارت بانکی خبر می دهد.

ارور Lost card

بازهم این مشکل از وجود ایراد در کارت عابر شما خبر می دهد. این کد خطا پوز هم می خواهد از دارنده کارت درخواست کند که با بانک ارائه کننده تماس بگیرد. به علاوه اینکه ممکن است خبر از مسدود شدن موقت کارت به علت مفقود شدن بدهد و برای قیمت کارتخوان سیار با ما تماس بگیرید .

ارور Stolen card

از نام این ارور پیداست که باخبر هم مشکل از کارت می باشد. این خطا هم از مشتری می خواهد با بانکی تماس بگیرد که کارت را ارائه کرده است. به طور کلی این ایراد از مشکل مسدود شدن کارت به علت گم شدن آن خبر می دهد. ضمنا معنای دیگری را نیز می توان از این ارور برداشت کرد که اقدام به فروش به مصلحت نیست و توصیه نمی شود.

Expired Card

این مورد از فرارسیدن تاریخ انقضای کارت خبر می دهد. اگر چنین ایرادی را مشاهده کردید حتما تاریخ انقضای کارت را مشاهده کنید. اگر مشکلی از نظر تاریخ نبود و تاریخ انقضای این کارت فرا نرسیده بود بهتر است به سراغ تراکنش مجدد بروید. می توانید برای تمدید مهلت استفاده از کارت و تمدید اعتباری که کارت دارد با بانک ارائه کننده کارت تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت کارت خوان از سایت پارسه پوز دیدن بفرمایید .

Incorrect PIN

این ارور مشکلات مربوط به رمز کارت را بیان می کند. گاهی اوقات ممکن است که افراد به هردلیل رمز کارت را اشتباه وارد کنند. درچنین شرایطی این خطا نمایش داده می شود. اما اگر مطمئن هستید که رمز را صحیح وارد کرده اید و بازهم این کد خطا نمایش داده می شود می توان این دلیل را درنظر گرفت که بانک صادر کننده کارت دچار ایرادات سیستمی شده است. بهتر است درچنین شرایطی تراکنش را مجددا انجام دهید.

Transaction Not permitted by user

این مشکل از محدود بودن عملکرد دستگاه کارت خوان سیار خبر می دهد. به بیان بهتر ممکن است منظور این خطا این باشد که دستگاه کارتخوان امکان تراکنشی که از آن می خواهید را ندارد و باید برای رفع این مشکل با بانک صادر کننده تماس بگیرید. به علاوه اینکه درست مانند ایرادات دیگر باید از مشتری بخواهید کارت دیگری ارائه کند.

Transaction Not permitted by Terminal

این مشکل هم شباهت های بسیاری به مشکل قبلی دارد. اگر این مشکل را دیدید بهتر است دوباره وارد حساب خود بشوید و سپس به بررسی تنظیمات دستگاه کارتخوان بپردازید.

Exceeds withdrawal limit

این مشکل از این موضوع خبر می دهد که موجودی کارت شما به اندازه ای که برای پرداخت لازم است نمی باشد. مبلغ پرداختی بیشتر از موجودی کارت شما از این ارور برداشت می شود و درصورت بروز این عیب باید از کارت دیگری با موجودی بیشتر استفاده کنید.

Security Violation

این ارور از مشکلات امنیتی خبر می دهد. به بیان بهتر پیام این ارور نقض امنیتی می باشد. اگر چنین ایرادی را دیدید با بانک صادر کننده تماس بگیرید و مشکل را چک کنید.

Exceeds withdrawal frequency

این ارور خبر از این می دهد که تعداد تراکنش های قانونی کارتخوان از سقف مجاز این عمل بیشتر شده است. خوب یادآوری کنید که چند دفعه از کارت در طول روز استفاده کرده اید. اگر فکر می کنید در این باره اشتباهی صورت گرفته است با بانک صادر کننده کارت تماس بگیرید. علت را از ان ها جویا شده و اگر مشکل برطرف نشد می توانید از کارت دیگری استفاده کنید.

PIN tries exceeded

این مشکل کارتخوان سیار از تعداد دفعات زیاد استفاده از رمز خبر می دهد. هنگامی که از رمز کارت سه بار متوالی استفاده شود این ارور بروز می کند. بهتر است برای پرداخت مجدد از همین کارت استفاده نکنید. می توانید از مشتری درخواست کنید کارت دیگری را ارائه کند. بسیاری از افراد در این مقطع زمانی برای فرار از پرداخت مالیات دارای چند کارت هستند. به همین دلیل به راحتی می توانید از مشتری بخواهید که از کارت دیگری استفاده کند.

Transaction is declined

یکی از ارور هایی که برای بروز آن علت های متنوعی را می توان برشمرد این مورد می باشد. اولین چیزی که درباره این ارور باید بررسی کنید این است که آیا کارت را سریع برداشته اید؟ چرا که در برخی موارد به دلیل سریع برداشته شدن کارت بروز می کند. به بیان بهتر کارت با سریع برداشته شدن امکان تایید شدن را پیدا نمی کند. اگر کارت سریع برداشته شود دستگاه کارتخوان این امکان را نخواهد داشت که رمزگذاری کند و معامله را پردازش کند.

به علاوه اینکه وقتی نوع کارت شناسایی نمی شود نیز ممکن است این ایراد بروز کند. اما این پایان ماجرا نیست. بسیاری از مواقع به دلیل نامعتبر بودن رمز ممکن است این ایراد بروز کند. از طرف دیگر نامعتبر بودن مبلغ تراکنش نیز ممکن است سبب بروز این ایراد بشود. به طور کلی این ایراد نوعی ایراد است که با اعتبار تراکنش و عملکرد شما کار دارد. در بسیاری از موارد به دلیل از دست رفتن اطلاعات صاحب کسب و کار ممکن است این ایراد بروز کند.

بسیاری از موارد ممکن است تراکنش از سوی صادر کننده تایید شود. اما کارت تراکنش را نپذیرد. حتی در برخی موارد ممکن است مشتری دکمه ای را روی دستگاه زده باشد که سبب لغو تراکنش شده است. اگر بعد از بررسی موارد فوق دیدید که بازهم این ایراد بروز می کند بهتر است مشتری بخواهید تراکنش را با کارت دیگری انجام دهد.

پیام های مربوط به خطای ارتباطی

در این بخش می خواهیم به چند مورد از کد های عددی که خبر از ایرادات ارتباطی می دهند خدمت شما اشاره کنیم. مهم ترین این موارد به شرح زیرند

کد خطای 5

این خطا مربوط به زمانی است که دستگاه قصد دارد از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کند. در این شرایط در حین ارسال و یا دریافت داده ممکن است خطایی رخ داده باشد.

کد خطای 11

این مورد مربوط به زمانی است که دستگاه در خواندن کارت و تشخیص رمز مشکلی نداردو در گام بعدی مجوز نیز صادر می شود. خطای 11 به طور کلی خلاصه ای از روند صدور مجوز را نشان می دهد.

کد خطای 12

این مشکل مربوط به زمانی است که تایید ارسال مجوز مشکلی ندارد. اما بحث اینجاست که در هنگام ارسال پیام خطایی رخ داده است.

خطای 13

این مشکل مربوط به زمانی است که پیام مجوز مورد تایید قرار گرفته است ولی اگر پس از آن معامله گر کارت را رد کند و یا در مهلت زمانی تراکنش اتفاقی رخ ندهد تراکنش ممکن نخواهد بود.

سایر خطا های ارتباطی

به منظور شکل دادن بهتر به مقاله سایر خطاهای ارتباطی در این بخش بازگو می شوند. مهم ترین این خطا ها به شرح زیرند:

  • کد 14 : خطایی در زمان تلاش برای تایید کد فعال سازی بوجود آمده است.
  • 15 : این خطا مربوط به زمانی است که تلاش برای بروزرسانی صورت می گیرد.
  • 16 : این خطا هنگام تلاش برای مرور و بدست آوردن و یا حتی پاک کردن داده ها رخ می دهد.
  • 17 : این خطا مربوط به زمانی است که هنگام تایید اعتبار کد مشکلی پیش میاید.
  • 18 : این خطا مربوط به زمانی است که تلاش برای اتصال صورت می گیرد.
  • 19 : این کد زمانی بوجود می آید که هنگام تلاش برای فعال کردن و یا غیرفعال کردن دستگاه خطایی رخ می دهد.
  • 20 : این خطا مربوط به زمانی است که تایید پیام میزبان به مشکل خورده است.
  • 21 : این کد از خطای مشترک ارتباطی سخن می گوید.
  • 22 : علی رغم گذشت زمان هنوز پاسخی برای درخواست ارسال شده دریافت نشده است.

بررسی برخی از رایج ترین مشکلات کارتخوان

دارندگان کارتخوان تماما با برخی از مشکلات رایج در کارتخوان ها رو به رو می شوند. مشکلاتی که بسیاری از آن ها در بالا مورد بررسی قرار گرفتند. مشکلات دستگاه های الکترونیکی اتفاقاتی رایج می باشند. آنچه که اهمیت دارد شناخت مفهوم این خطا ها و مشکلات و البته نحوه برطرف کردن آن ها می باشد. روشن نشدن کارتخوان, گیر کردن رسید کاغذی, عمل نکردن برخی از دکمه هایی که در دستگاه تعبیه نشده اند و البته هزار مشکل دیگر از جمله مواردی هستند که هر فردی با هر مدل دستگاه کارتخوان ممکن است تجربه کند. در ادامه به چند مورد از رایج ترین مشکلات دستگاه کارتخوان خواهیم پرداخت و البته راه حل آن ها را هم بیان خواهیم کرد.

مهم ترین ایرادات دستگاه کارتخوان و راه حل های آن

مهم ترین ایرادات فنی که ممکن است در دستگاه کارتخوان پدیدار شوند کدامند؟ با ما باشید تا پاسخ این سوال را خدمت شما ارائه کنیم.

روشن نشدن دستگاه

درصورتی که دستگاه بعد از اتصال به برق روشن نشود ابتدا تمامی اتصالاتی که دستگاه کارتخوان دارد را بررسی کنید. خیلی اوقات مشکل روشن نشدن دستگاه درپی عدم اتصال سیم رخ می دهد.

کارنکردن کلید های دستگاه

این احتمال وجود دارد که هنگام کار کردن با دستگاه یکی از کلید ها درپی فشرده شدن عمل نکند. بسیاری از مواقع این مشکل به این دلیل ایجاد می شود که چیزی در دستگاه گیر کرده است. برخی از مواقع هم علت کارنکردن دکمه ها جمع شدن گرد و غبار در محل دکمه ها می باشد. برای همین اگر دیدید این مشکل در کلید های دستگاه ایجاد شده است بهتر است از آزاد بودن کلید اطمینان حاصل کنید. سپس دستگاه را خاموش و بعد از مدت بسیار کوتاهی مجددا روشن کنید.

مشکلات مربوط به خروج رسید کاغذی

برخی از موارد ممکن است درپی انجام تراکنش خروج رسید با مشکل مواجه شود. اگر چنین مشکلی را شاهد بودید ابتدا اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی کاغذ رول در دستگاه وجود دارد. اگر رول به اندازه کافی وجود داشت درب رول را محکم ببندید. سپس درخواست مجدد چاپ رسید را ثبت کنید.

رسید کمرنگ

درصورتی که شاهد کمرنگ چاپ شدن رسید خود بودید این احتمال را بدهید که قراردادن رول در این دستگاه اشتباه بوده است. برای این کار ابتدا رول را خارج کنید. سپس به طوری که سفیدی آن رو به شما باشد قطعه را مجددا در دستگاه قرار دهید.

تنظیم نبودن تاریخ

برخی موارد ممکن است تاریخ ثبت شده در دستگاه درست نباشد. به همین دلیل باید با رفتن به منوی تنظیمات این تاریخ را تنظیم کنید. درصورتی که بازهم تاریخ درست نشد سه بار با مبلغ پایین موجودی بگیرید.

ذکر این نکته هم دارای اهمیت است که راه حل های پیشنهادی به صورت صد در صدی حل کننده مشکلات نیستند. اما به هرحال در بسیاری از موارد برای رفع عیوب دستگاه کارامد می باشند. بهترین و بی عیب ترین دستگاه های کارتخوان همین الان از سوی فروشگاه پارسه پوز به فروش می رسند. دستگاه هایی که کمترین بروز خطا و ایجاد مشکل درباره آن ها صادق می باشد. در ادامه درباره این موضوع بیشتر صحبت می کنیم.

بی عیب ترین دستگاه های کارتخوان را از پارسه پوز بخواهید.

اگر به دنبال بهترین و حرفه ای ترین دستگاه های کارتخوان هستید پارسه پوز را دریابید. در عملکرد دستگاه های کارتخوان پارسه پوز ایرادات فنی به هیچ عنوان راه ندارد. ایراداتی شما را در لحظه تسویه حساب با مشتری در تنگنا قرار دهند. ایراداتی که با تعویق انداختن تراکنش سبب شوند تا مشتری ها برای تسویه حساب مدت زمان بیشتری صبر کنند. ما بهترین دستگاه های کارتخوان را با مناسب ترین قیمت ها دراختیار مشتری ها قرار می دهیم.

به طوری که هرکدام از صاحبان کسب و کار با هر میزان از توان مالی بتوانند این دستگاه ها را تهیه کنند. این یک اتفاق مشترک است افراد مختلف در ابتدای راه اندازی کسب و کار قدری از نظر مالی در سختی باشند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم کارتخوان هایی را برای شما آماده فروش کنیم که امکان پرداخت هزینه های آن برای هرکسی فراهم باشد. البته این به این معنا نیست که سطح کیفیت این کارتخوان ها نیز به اندازه قیمتشان پایین است.

خرید کارتخوان از پارسه پوز با بهترین آپشن ها

یکی از فناوری های بسیار محبوبی که امروزه در دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد وای فای می باشد. فناوری وای فای سبب می شود تا بدون دسترسی به خطوط مخابرات هم امکان اتصال به اینترنت فراهم باشد. علاوه بر دستگاه های کامپیوتر و تلفن همراه و یا تبلت ها در دستگاه های کارتخوان نیز این فناوری امروزه دیده می شود. به طوری که با استفاده از این فناوری می توان انتظار این را داشت که تراکنش به خوبی انجام شود.

خرید سریع ترین کارتخوان ها از پارسه پوز

کند کارکردن دستگاه پوز یکی از بدترین اتفاقاتی است که در روزهای شلوغی فروشگاه ممکن است رخ دهد. البته این اتفاق تاحدودی هم به بحث حافظه دستگاه ربط دارد. اگر دستگاه از سرعت عمل کافی برخوردار باشد مشتری به دلیل سریع انجام شدن تراکنش معطل نخواهد شد. اما اگر این تراکنش به تعویق بیفتد این اتفاق رخ خواهد داد که مشتری بابت دیر شدن تراکنش کلافه شود. به علاوه اینکه ممکن است لحظه به لحظه به تعداد افرادی که در فروشگاه شما هستند اضافه شود.

در این صورت شاهد این خواهید بود که با دیر انجام شدن تراکنش و خروج دیر هنگام مشتریان از مغازه شما در مغازه شما همهمه ایجاد می شود. قطعا شما این اتفاق را نمی خواهید. به همین دلیل اگر به دنبال سریع ترین و حرفه ای دستگاه های کارتخوان هستید پارسه پوز بهترین گزینه را دریابید. ما با برخورداری از بهترین دستگاه های کارتخوان درخدمت شما هستیم تا سبب بهبود کیفیت فرایند تراکنش در فروشگاه شما شویم.

خرید خوش دست ترین و سبک ترین دستگاه های کارتخوان

حمل راحت دستگاه های کارتخوان هم موضوع مهمی می باشد. دستگاه کارتخوان علاوه بر داشتن وزن کم باید خوش دست هم باشد. ما به این مشخصه از دستگاه های کارتخوان نیز توجه داشته و تلاش می کنیم بهترین دستگاه ها را از نظر ابعاد خدمت شما ارائه کنیم. طوری که میز کار شما هم بدلیل وجود کارتخوانی با ابعاد نامناسب محدود نشود. اگر به دنبال بهترین دستگاه های کارتخوان از نظر فرم دستگاه و خوش دست بودن هستید همین الان با پارسه پوز تماس بگیرید.

کارتخوان های سیار را از پارسه پوز بخواهید!

کارتخوان های سیار یکی از بهترین ابزار هایی هستند که مشاغلی چون فست فود ها و رستوران ها می توانند استفاده کنند. علت این امر این است که به کمک این قابلیت امکان ارسال محصول به صورت بیرون بر و تسویه در محل مشتری وجود دارد. اگر شما هم به دنبال کارتخوان های سیار هستید بهترین گزینه همین الان رو به روی شماست. پارسه پوز با ارائه بهترین دستگاه های کارتخوان درخدمت شماست.

قیمت دستگاه های کارتخوان

قیمت دستگاه های کارتخوان به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل امکانات دستگاه می باشد. بدیهی است که هرچه دستگاه از امکانات بیشتری برخوردار باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. برای نمونه دستگاه دارای وای فای نسبت به دستگاهی که وای فای ندارد قیمت بیشتری دارد. این را نیز باید عنوان کرد که نوسانات بازار هم در تعیین قیمت دستگاه های کارتخوان نقش دارند. پارسه پوز درخدمت شماست تا علی رغم کیفیت بالای دستگاه های این شرکت با مناسب ترین قیمت ها این دستگاه ها را به فروش برساند.

چرا پارسه پوز؟

مهم ترین دلایلی که سبب می شوند شما را به خرید دستگاه پوز از پارسه پوز تشویق کنیم به شرح زیرند:

  • قیمت مناسب دستگاه ها
  • بهترین خدمات پشتیبانی
  • تنوع بالای محصولات
  • کیفیت بسیار خوب محصولات
  • تحویل سریع

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل درباره خطاهایی که دستگاه های کارتخوان دچار می شوند صحبت هایی مطرح کردیم. دانستن این عیوب شما را در زمان بروز خطا و درحالی که مشتری در فروشگاه حضور یافته است یاری می کند. خطاهای دستگاه های کارتخوان طیف وسیعی را شامل می شوند که درباره بسیاری از آن ها توضیحات کاملی را ارائه کردیم. بهتر است پیش بینی این خطا ها را کرده و چاره های احتمالی را بیاندیشید.

برای نمونه بهتر است چندین رول کاغذ کارتخوان را داشته باشید و درصورتی که چاپ رسید با مشکل رو به رو شد سریعا دستگاه از نظر رول دستگاه کارتخوان شارژ کنید. یا اگر قرار استن دستگاه کارتخوان سیار به همراه پیک موتوری شما به محل مشتری ارسال شود قبل از بیرون بردن آن از فروشگاه آن را به طور کامل شارژ کنید. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره رایج ترین ایرادات دستگاه های کارتخوان آشنا شده باشید. پارسه پوز درخدمت شماست تا بهترین دستگاه های کارتخوان را با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه کند.

منظور از قیمت مناسب این دستگاه ها این است که نسبت به کیفیت و عملکردی که این دستگاه ها دارند قیمت این دستگاه ها ناچیز به نظر می رسد. اگر شما هم قصد خرید بهترین دستگاه با مناسب ترین قیمت را دارید وقت را تلف نکنید. همین الان از طریق شرکت پارسه پوز بهترین دستگاه کارتخوان سیار را خریداری کنید.


دیگر مطالب ویژه

معرفی پایانه‌های اتوبوسرانی اصفهان تشخیص کولر گازی گری اصل و تقلبی نیازمندی‌ها و نکات مهم برای استخدام شدن به‌عنوان نیروی حراست پرمصرف ترین لوازم شیشه ای آزمایشگاهی کدامند؟ +۳ کاربرد اصلی آنها نوار نقاله در ایران بصورت تخصصی تولید میشود! بولت صنعت، پخش عمده پیچ و مهره در تهران آشنایی با انواع تسمه صنعتی بررسی تاثیر هارمونیک بر عملکرد کلید ACB معرفی محصولات شرکت سینی کابل نوسان دریچه کولر درپوش دار چیست؟ راه حل طراحی کابینت آشپزخانه شیک برای فضاهای کوچک جدول وزن قالب فلزی بتن ۱۴۰۳ اجرای همزمان عایق و رنگ نمای ساختمان معرفی شیر پروانه ای و بررسی 8 مزیت کاربردی آن در صنعت با این کار فروشت را چند برابر کن پنج اشتباه رایج در هنگام خرید میلگرد بوستر پمپ چیست ؟ انواع گرماژهای کاغذ را بشناسید! اینورتر چیست؟ | کاربرد، طرز کار و انواع آن | به همراه مثال در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ معرفی انواع قیچی برش میلگرد تامین حقوق و منافع افراد و شرکت‌های درگیر در حمل و نقل جاده‌ای بین‌المللی بهترین روش های تولید پیچ و مهره در ایران چیست؟ تفاوت فرش ماشینی و دستباف چیست؟ (راهنمای جامع) درباره فیتینگ های لوله کشی بیشتر بدانید معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان پارتیشن اداری در ایران بهترین انتخاب بین 100 تا 300 کاوا در بازار ایران چه دیزل ژنراتوری است؟ نهال آلبالو پیوندی مدل‌های کابینت زیر سینک جدید، مدرن و کاربردی برای هر نوع آشپزخانه آموزش چسباندن سرامیک روی موزاییک با چسب و ملات {مزایا و معایب} هزینه‌های بازسازی خانه معرفی انواع جنس کارت ویزیت + راهنمای انتخاب جنس کارت ویزیت مناسب معرفی محصولات کارخانه رنگ اطلس فام سهند از افتخارات صنعت ایران حلوا ارده یکی از شیرینی های سنتی و محبوب کاربرد ویبراتور صنعتی در تولید بتن پروژه های ساختمانی 9 تا از مهم ترین خرابی های ماشین ظرفشویی ال جی + نحوه رفع احداث سردخانه چقدر هزینه دارد؟ چرا یخچال فریزر امرسان برفک می زند؟ (راه حل) راهنمای کامل رفع خطا های دستگاه کارتخوان و ساده ترین راه حل رفع خطا بهترین نرم افزار حسابداری در ایران تجهیزات برودتی طبخ نوین | یخساز صنعتی + یخساز قالبی + یخساز حبه ای + یخساز راهنمای جامع سفر به لس آنجلس متیل استات یک ماده کلیدی در صنعت تابلو برق دیزل ژنراتور چیست و چه نکاتی در زمان خرید باید به آن توجه کنیم؟ آشنایی با خدمات شرکت های باربری طرز کار دستگاه میوه خشک کن صنعتی راهنمای خرید الکتروموتور قیمت پارکت و کفپوش و لمینت با نصب متری چقدر است؟ انجماد سریع بهترین متریال برای سیستم لوله‌کشی استخر

لیست کامل